کلید یک ازدواج موفق: شستن ظرف‌ها! : شاید تعجب کنید که کلید یک ازدواج موفق به ...


شاید تعجب کنید که کلید یک ازدواج موفق به جز وفاداری یا رابطه گرم زناشویی، به شستن ظرف‌ها هم بستگی داشته باشد. یک بررسی در آمریکا نشان می‌‌دهد که زوج‌های آمریکایی کمک در انجام کارهای خانگی را از پیش‌شرط‌های اصلی رابطه خوب زن وشوهر می‌دانند. کلید های ازدواج موفق , ازدواج موفق , چگونه ازدواج موفق داشته باشیم
شاید تعجب کنید که کلید یک ازدواج موفق به جز وفاداری یا رابطه گرم زناشویی، به شستن ظرف‌ها هم بستگی داشته باشد. یک بررسی در آمریکا نشان می‌‌دهد که زوج‌های آمریکایی کمک در انجام کارهای خانگی را از پیش‌شرط‌های اصلی رابطه خوب زن وشوهر می‌دانند. جالب اینکه هم مردان و هم زنان در این مورد اتفاق نظر داشتند.

در این نظرخواهی، 62 درصد شرکت‌کنندگان کمک در انجام کارهای خانگی را برای یک ازدواج موفق "بسیار مهم" ارزیابی کردند. در حالیکه نظرخواهی مشابهی که حدود بیست سال پیش در 1990 انجام شده بود، این میزان تنها 15 درصد بود.

تنها مواردی که در این نظرخواهی از نظر شرکت‌کنندگان در رتبه‌های بالاتری قرار می‌گرفتند وفاداری (93 درصد) و رابطه مناسب جنسی (70 درصد) بود. در رده‌های بعدی از لحاظ اهمیت به ترتیب، وضع مالی، مسکن خوب، عقاید مذهبی مشابه، داشتن سلیقه‌های مشابه، داشتن بچه و آخر از همه اشتراک در نظرات سیاسی بود.

منبع : همشهری آنلاین

معیارهای ازدواج موفق , راز های یک ازدواج موفق چیست؟ , رازهای ازدواج موفق


ویدیو : کلید یک ازدواج موفق: شستن ظرف‌ها!