کلکسیون برترین‌ها: مدل موی عروس (1) : از حدود 27 سال پیش از میلاد مسیح، در ...


از حدود 27 سال پیش از میلاد مسیح، در امپراتوری زنان، زنان موهایشان را به شیوه های مختلفی می آراستند. آنها موهایشان را می پیچیدند و بالا جمع می کردند، یا موجدار می کردند و یا به صورت حلقه حلقه یا بافته درست می کردند.        پادشا: از حدود 27 سال پیش از میلاد مسیح، در امپراتوری روم، زنان موهایشان را به شیوه های مختلفی می آراستند. آنها موهایشان را می پیچیدند و بالا جمع می کردند، یا موجدار می کردند و یا به صورت حلقه حلقه یا بافته درست می کردند.

در نتیجه مدل موی بانوان اشرافی آنقدر پیچیده شده بود که روزانه چندین برده و یک پیرایشگر مدتی را صرف درست کردن موی آنها می کردند. آنها رنگ موهایشان را با خاکستر چوب، آهک آب ندیده و سدیم بی کربنات روشن می کردند و با مس، راش یا غیره که در سرکه می خواباندند، موهایشان را تیره می کردند.

 آنها حتی کلاه گیس، هدبند یا چیزهای تزئینی دیگری را با تور، سنجاق یا شانه به موهایشان می زدند. در امپراتوری بیزانس بانوان اشرافی موهایشان را با کلاه های حریر یا تورهایی که رویشان مروارید داشت می پوشاندند. زنان قرون وسطی هرگز موهایشان را کوتاه نمی کردند و می گذاشتند تا آنجا که ممکن است موها بلند شوند.

ولی امروزه کوتاه کردن، آراستن و پیرایش مو به سبک های مختلف رایج است. در آرایش مو، از وسایل مختلفی همچون سنجاق سر، گیره، پنس، هدبند، روبان، کش، شانه و گل سر استفاده می شود.

مراسم عروسی نیز یکی از آن مناسبت هایی است که علاوه بر عروس بقیه بانوان نیز موهای خود را به شیوه ها مختلف می آرایند.

مدل موی عروس بنابر کوتاه یا بلند بودن آن، می تواند جمع یا شینیون شود، نیمه باز باشد یا کاملاً باز باشد. بعضی از عروس ها رنگ موی خود را تغییر می دهند یا از کلاه گیس یا اکستنشن مو استفاده می کنند. بافت مو را نیز می توان به صورت صاف، موجدار، فردار، پلیسه، بافته و ... درآورد.

 چیزی که عروس ها برای انتخاب مدل مو به آن دقت می کنند، تاج مو، تور عروسی، مدل لباس، محل برگزاری عروسی (همچون ساحل، سالن، مناطق استوایی و ...) و غیره است و چیزی که بیش از اینها در انتخاب مدل مو برای عروس باید مهم باشد، راحتی او با این مدل مو، زیبا به نظر رسیدن و هماهنگی آن با لباس و آرایش صورت اوست.

در این مجموعه علاوه بر نمایش مدل موهای مختلف و رایج امروزی، مدل موهایی که ستاره ها برای مراسم مهم انتخاب کرده اند نیز آورده شده است.

کلکسیون مدل لباس عروس سری یازدهم  , کلکسیون مدل لباس عروس سری هشتم  , کلکسیون لباس عروس بچه گانه برند elizabride

کلکسیون مدل های لباس عروس دانتل شیک 2017 , کلکسیون مدل لباس عروس سری نهم  , کلکسیون لباس عروس بچه گانه برند elizabrid

کلکسیون مدل لباس عروس سری هفتم  , برترین ها , ماه عروس

لباس عروس , عروس , آرایش عروس در شیراز

مدل لباس عروس , نو عروس , آتلیه عروس

عروس هلندی , آرایش عروس , دسته گل عروس

برترین , ماشین عروس , گریم عروس

شینیون عروس , برترین خبر , فال روزانه برترین ها

جهیزیه عروس , عروس ایرانی , تاج عروس

مزون لباس عروس , اجاره ماشین عروس , عکس عروس

میکاپ عروس , مدل لباس عروس پرنسسی , عروس و داماد

آرایشگاه عروس , مدل عروس , سایت برترین ها

مدل موی عروس , برترین پیشنهاد , کرایه ماشین عروس


ویدیو : کلکسیون برترین‌ها: مدل موی عروس (1)