کلاهبردار 12 میلیاردی زن جوان از 80 شهروند غرب استان تهران/ زن شیاد با قرار 30 میلیاردی روانه زندان شد :



 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: فردی که با راه اندازی صندوق محلی و به بهانه دادن وام از 80 شهروند نسیم شهر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس شهرستان بهارستان غرب استان تهران دستگیر شد.

کلاهبردار 12 میلیاردی زن جوان از 80 شهروند غرب استان تهران/ زن شیاد با قرار 30 میلیاردی روانه زندان شد


به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "داود عبدالمالکی"  گفت: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس در خصوص این که فردی با راه اندازی صندوق محلی در نسیم شهر از شهروندان نسیم شهری مبلغ 12میلیارد و 310 میلیون ریال کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری قرارگرفت.
 
سرهنگ"عبدالمالکی" افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پلیسی موفق به شناسایی متهم که زنی جوان و با تحصیلات دانشگاهی بود،شده و در عملیاتی وی را در یکی از محله های نسیم شهر دستگیر کردند.
 
وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم به نام "ف-ز" با راه اندازی این صندوق به شهروندان وعده داده بود که هر مبلغی در این صندوق به مدت چهار ماه پس انداز کنند به همان اندازه ،وام دریافت خواهند کرد و به این شیوه از 80 شهروند نسیم شهری، مبلغی بالغ بر 12میلیارد و 310 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
 
به گفته عبدالمالکی ، متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف و اقرار کرد همه مبالغی را که از شکات اخذ کرده به حساب خودش واریز نموده وی پس از تحویل به مرجع قضائی برابر حکم صادره با قرار 30 میلیارد ریالی روانه زندان شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : کلاهبردار 12 میلیاردی زن جوان از 80 شهروند غرب استان تهران/ زن شیاد با قرار 30 میلیاردی روانه زندان شد