کلاهبردار نیکوکار دستگیر شد! :   کلاهبردار نیکوکار دستگیر شد! رییس پلیس فتای ...



عباس منش کلاهبردار , عظیم خودرو کلاهبردار است , امیر تتلو دستگیر شد

 

کلاهبردار نیکوکار دستگیر شد!

رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری فردی که با ظاهری آراسته و موجه با کمین در مقابل خودپردازهای خلوت اقدام به خالی‌کردن حساب افراد میانسال کرده بود، خبرداد.

 

سرهنگ ایرج محمدخانی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: درپی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان با هویت معلوم، مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ظاهری آراسته، به قصد کمک فریبشان داده و از حساب عابربانک آنان برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان افزود: با تحقیقات از شکات و پی‌جویی‌های پلیسی سرنخ‌هایی از سارق به‌دست آمد که با انجام یکسری کار نامحسوس پلیسی کارآگاهان پلیس فتا هویت وی را شناسایی کرده و پس ازهماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در یکی از محلات شهرستان رشت حین تردد دستگیر کردند.

محمدخانی ادامه داد: سارق پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا ابتدا منکر همه اتهامات شد اما وقتی با شواهد و قرائن موجود روبرو شد به ناچار لب به سخن گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

 

وی متهم را 39 ساله با مدرک دیپلم معرفی و خاطرنشان کرد: متهم با استفاده از ظاهری آراسته و موجه در مقابل خودپردازهای خلوت کمین می‌کرده و افراد میانسال و ناآشنا به دستگاه ATM را شناسایی کرده و به قصد کمک به آنان کارت و رمزشان را گرفته و بعد از اخذ کارت و رمز آن، وقتی کارت را درون عابربانک می‌فرستاد با دستکاری عابربانک، کارت متوقف شده و زمانی که قربانی به توصیه سارق برای رفع اشکال به شعبه مربوطه مراجعه می‌کرده فرصت را غنمیت شمرده و کارت را از دستگاه خارج و از محل متواری می‌شد.

 

رییس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینکه این متهم حدود 10 میلیون ریال از حساب چند شهروندان گیلانی برداشت کرده بود، افزود: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد./قدس آنلاین


ویدیو : کلاهبردار نیکوکار دستگیر شد!