کفاشیان: کی‌روش می‌تواند توافقی جدا شود! : رئیس فدراسیون فوتبال ایران آخرین ...


رئیس فدراسیون فوتبال ایران آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی را تشریح کرد و گفت: کی‌روش درخواست کرد که اگر ما نتوانیم امکانات لازم را فراهم کنیم قراردادش را به صورت توافقی فسخ کند. خبرگزاری مهر: علی کفاشیان درباره جلسه اش با کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من برنامه جام جهانی بعدی و صعود به این مسابقات را از کارلوس کی‌روش خواستم. همان طور که خودتان در جام ملتهای آسیا دیدید همه تیم ها آماده اند و حاشیه امنی برای هیچ کدام از تیم ها وجود ندارد.

وی افزود: بعد از جام جهانی برزیل ما قراردادی را با کارلوس کی‌روش امضا کردیم و او موظف است تا جام جهانی روسیه هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. با این حال کی‌روش بعد از جام ملتهای آسیا از کند بودن روند سرمایه گذاری فوتبال و فراهم نشدن امکانات اظهار نگرانی شدیدی کرده است. کی‌روش به ما گفت اگر شرایط به همین شکل باشد نمی تواند ادامه بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر اینکه کی‌روش پس از مرخصی چند روزه به ایران بازمی گردد، گفت: اولین برنامه تیم ملی حضور در کشور سوئد و بازی با تیم ملی فوتبال این کشور و کشور شیلی است. با این حال همان طور که گفتم تمام نگرانی کی روش این است که فدراسیون نتواند امکانات را فراهم کند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا کارلوس کی‌روش درخواست کرده که به صورت توافقی از تیم ملی جدا شود، گفت: بله، ایشان چنین چیزی را عنوان کردند ولی مشروط به اینکه ما نتوانیم امکانات را فراهم کنیم. در صورتی که فدراسیون نتواند کار تیم ملی را پیش ببرد و امکانات مورد نیاز را فراهم کند، کی‌روش به صورت توافقی جدا می شود.


ویدیو : کفاشیان: کی‌روش می‌تواند توافقی جدا شود!