کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال : ١٢ یا ١٨ یا شاید کمتر و بیشتر؛ ...



پیگیری گم شدن 17 پرونده فساد در دولت قبل , متهم ردیف اول درگیری با مسی خود را تبریه کرد , صحبت‌های اخیر مسعود شجاعی در خصوص فساد در فوتبال


١٢ یا ١٨ یا شاید کمتر و بیشتر؛ این اعداد تعداد نفراتی است که قرار است بعد از بررسی پرونده «فساد در فوتبال» که کمیسیون اصل ٩٠ مجلس تهیه کرده، به قوه قضائیه داده شوند تا این نهاد به تخلفات (فساد) آنها رسیدگی کند. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد گزارش فساد در فوتبال طوری تنظیم شده بود که بیشتر بندهای آن فدراسیون فوتبال و البته شخص اول این فدراسیون، یعنی علی کفاشیان را نشانه رفته بود؛ به‌ویژه در بندهای مربوط به تخلفات در اساسنامه که به‌وضوح از تخلف رئیس فدراسیون فوتبال نام برده شده بود. بااین‌حال اینکه کفاشیان «متهم ردیف اول» این پرونده باشد، جایی به صورت رسمی اعلام نشد؛ حداقل تا دو شب پیش که محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ٩٠ در گفت‌وگو با بخش خبری «٢٠:٣٠» بخواهد اعلام کند علی کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال است.

 

البته پورمختار یک گام هم جلوتر رفت و گفت پرونده کفاشیان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است. او همچنین درباره اینکه فدراسیون فوتبال گزارش فساد را قبول ندارد و اعلام کرده سند و مدرکی وجود ندارد هم گفت: «مسائل فساد در فوتبال ریشه‌دارتر از این حرف‌هاست. خود کفاشیان متهم ردیف اول فساد در فوتبال است و باید پاسخ‌گو باشد.

 

او حتما به مراجع قضائی احضار می‌شود و آنجا پاسخ‌گو خواهد بود». البته رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، روز گذشته هم واکنشی به صحبت‌های پورمختار داشت و در صحبت‌هایی که اغلب سایت‌های داخلی، ازجمله ایسنا منتشر کردند دراین‌باره گفت: «توضیح خاصی ندارم. به‌نظرم مرجع این موضوع قوه قضائیه است. اگر ما متهم ردیف اول هستیم، می‌رویم تقاص پس می‌دهیم».

 

 اخبار ورزشی  - شرق 


ویدیو : کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال