کشیدن نقاشی فوری با انگشت +عکس : اخبار گوناگون - کشیدن نقاشی فوری با انگشت ...



اخبار گوناگون - کشیدن نقاشی فوری با انگشت +عکس

" فابیان گاته" هنرمند 43 ساله اهل شیلی است که نوآوری خاصی را برای نقاشی های انگشتی خود به وجود آورده است و حالا به عنوان هنرمند سریع السیر مشهور شده است. او نقاشی های شگفت انگیزی با انگشت می کشد و برای هر کدام زیر سه دقیقه زمان صرف می کند.

نقاشی با انگشت یک هنر است که این روزها هنرمندان بسیاری در آن مشغول به کار هستند اما دنیا بر پایه استعداد و نوآوری بنا شده است پس اگر نقاشی نوآوری داشته باشد می تواند بیش از دیگران خود را محبوب و مشهور کند.

 

"فابیان گاته" هنرمند 43 ساله اهل شیلی است که نوآوری خاصی را برای نقاشی های انگشتی خود به وجود آورده است و حالا به عنوان هنرمند سریع السیر مشهور شده است. او نقاشی های شگفت انگیزی با انگشت می کشد و برای هر کدام زیر سه دقیقه زمان صرف می کند.

 

طرز کشیدن نقاشی سه بعدی , نقاشی کشیدن , آموزش کشیدن نقاشی سه بعدی روی کاغذ

 

او این روزها هنر خود را در سطح خیابان به نمایش می گذارد و از این راه کسب درآمد هم می کند. هر کدام از این نقاشی های شگفت انگیز 6 یورو قیمت دارد ولی برای خرید سه نقاشی می توان 10 یورو پرداخت کرد که برای یک نقاشی سه دقیقه ای به نظر خوب می آید.

 

او یک چمدان مشکی که مملو از رنگ های مختلف است را با خود خمل می کند و هر زمان که نیاز به کشیدن یک نقاشی جدید باشد سریعا مشغول به کار می شود و با توجه به درجه سختی نقاشی بین 1 تا 3 دقیقه برای آن زمان صرف می کند. البته او تنها نقاشی از مناظر می کشد ولی همین کار را به بهترین شکل انجام می دهد که از تصاویر به خوبی هویدا است.

 

آموزش کشیدن نقاشی جوجه برای کودکان , کشیدن نقاشی , آموزش بزرگ کشیدن نقاشی

 

نقاشی کشیدن با اموزش مرحله به مرحله از لباس دخترانه , نقاشی کشیدن با اموزش از لباس دخترانه , آموزش کشیدن نقاشی خرگوش


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : کشیدن نقاشی فوری با انگشت +عکس