کشف جسدی در زعفرانیه : پلیس در تعقیب قاتلی ناشناس است که بعد از قتل کارگری ...



پلیس در تعقیب قاتلی ناشناس است که بعد از قتل کارگری ساختمانی جنازه او را با یک فرغون بین زباله‌ها انداخت و گریخت.

ساعت 8صبح دیروز رهگذران خیابانی فرعی در منطقه زعفرانیه با جسد مرد ناشناسی كه لای پتو پیچیده و كنار سطل زباله رها شده بود، مواجه شدند و پلیس را خبر كردند. دقایقی بعد، سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی پایتخت همراه با كارآگاهان در محل حاضر شدند تا درباره قتل مرد ناشناس تحقیق كنند.

جسد به مردی حدود 23ساله تعلق داشت كه به‌دلیل انسداد مجاری تنفسی دچار خفگی شده و قاتل جسدش را بین پتویی آبی‌رنگ قرار داده و با چند متر شیلنگ آب دور آن را بسته بود. از طرفی یك فرغون زرد رنگ نیز كنار جسد افتاده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول كارگر ساختمانی است اما هویت وی برای كارآگاهان نامعلوم بود.

تحقیق از ساكنان محله نشان داد جسد از شب قبل كنار زباله‌ها رها شده اما هیچ‌كس متوجه آن نشده بود. یكی از آنها گفت: پنجشنبه شب پتویی آبی رنگ در سر كوچه دیدم اما فكر نمی‌كردم چیز مهمی باشد و اعتنایی نكردم.

 

علاوه بر این بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته مجتمع مسكونی كه در آن حوالی است نشان می‌دهد یك شب قبل جسد به محل كشف منتقل شده بود. این تصاویر مردی را نشان می‌داد كه جسد را با كمك فرغون زرد رنگ كنار زباله‌ها منتقل و در آنجا رها كرده است. براساس این گزارش هم‌اكنون كارآگاهان جنایی به‌دنبال یافتن ردی از عامل این جنایت هستند.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو : کشف جسدی در زعفرانیه