کری در پینگ‌پنگ و فرار از تصادف هولناک : پرسپولیسی‌ها دومین روز حضور در اردوی ...



دستگیری خانم راننده به جرم فرار از صحنه تصادف , پی پینگ , تصادف

پرسپولیسی‌ها دومین روز حضور در اردوی ترکیه را پشت‌سر گذاشتند. اردویی که چند اتفاق عجیب از جمله تصادف هولناک مقابل چشم بازیکنان را در دل خود داشت. این گزارش، شما را از متن و حاشیه روز دوم تمرینات پرسپولیس مطلع می‌کند..

تمرین صبح‌؛ بدنسازی سنگین و شوت به دروازه
صبح دیروز، پرسپولیسی‌ها تمرین مهمی داشتند. در این تمرین سرخپوشان ابتدا گرم كردن و تمرینات بدنساری را زیر نظر تای هومیر انجام دادند كه این تمرین 30 دقیقه به طول انجامید. در مرحله بعد مدافعان از سایر بازیكنان جدا شده و زیر نظر برانكو و قنبرپور تمرین را ادامه دادند.

 

برانكو بارها با سوت‌هایش، نكات فنی را به بازیكنان گوشزد كرد. هافبك‌ها و مهاجمان نیز با پانادیچ تمرین شوت به دروازه و گلزنی كردند. بخش سوم تمرین كه كارهای استقامتی بود، سنگین‌تر شد. تای هومیر با طراحی تمرینات جدید، نفس پرسپولیسی‌ها را گرفت. بخش آخر نیز كار با توپ و شوت به دروازه بود. بازیكنان كه نای راه رفتن هم نداشتند، با نرم‌دویی، بدن‌های خود را سرد كرده و راهی هتل محل اقامت‌شان شدند تا برای تمرین عصر آماده شوند.

حواشی جذاب در اردو
شرایط اردو خوب و مساعد است. بازیكنان جدا از زمان تمرین، با هم شوخی می‌كنند و به لحاظ روحی، حال‌شان خوب است اما از نظر بدنی، تحت تأثیر برنامه‌های سنگین تای هومیر هستند! آب و هوای منطقه قیزلچه نیز بسیار مساعد و خنك است و به همین علت، به پرسپولیسی‌ها حسابی خوش می‌گذرد. حاشیه‌های زیادی هم به وجود آمد كه خواندنش جالب است.

برنامه این روزها
برنامه برانكو، كاملاً منظم و بدون خط خوردگی در اختیار بازیكنان قرار گرفته است. پرسپولیسی‌ها باید هر روز ساعت 9:30 به وقت محلی از جلوی هتل راهی زمین تمرین شوند و در فاصله نیم‌ساعته تا محل تمرین، برای انجام كار خود تمركز كنند. ساعت 10 تا 12 تمرین است و ساعت 12:30 بازگشت به هتل.

 

رأس ساعت 13 هر روز همه باید برای صرف ناهار در رستوران باشند و سپس نوبت به استراحت می‌رسد. ساعت 17، بازیكنان دوباره در لابی هتل جمع می‌شوند و ساعت 17:30 راهی محل تمرین می‌شوند. به علت كاهش دمای هوا، تمرین عصر باید با گرمكن و نه لباس ورزشی برگزار شود.

همه چیز عالی به غیر از اینترنت!
امكانات هتل پاتالیا برای پرسپولیسی‌ها عالی است. منطقه‌ای كه هتل در آن قرار گرفته، رستوران، شرایط اتاق‌ها، غذای هتل و... همه چیز از نظر بازیكنان ایده‌آل است به غیر از اینترنت. سرعت اینترنت در هتل پاتالیا به قدری پایین است كه بازیكنان حتی نمی‌توانند به راحتی عكس‌های‌شان را در اینستاگرام منتشر كنند و این قضیه، آنها را آزار می‌دهد! برخی بازیكنان به دنبال خرید سیم‌كارت‌های ترك هستند تا با استفاده از آن، به دنیای مجازی وارد شوند شاید این‌طوری، میزان دسترسی‌شان به سرعت اینترنت، افزایش یابد.

همسایه‌های پرسپولیس
البته پرسپولیس در محل تمرین خود، تنها نیست. در حال حاضر و به صورت همزمان، دو باشگاه تركیه‌ای نیز در كنار پرسپولیسی‌ها در كمپ قیزلچه تمرین می‌كنند. آدنااسپور و ازمیراسپور كه به آنكارا سفر كرده‌اند و همچنین در هتل پاتالیا اردو زده‌اند.

خواسته عجیب برانكو
برانكو ایوانكوویچ دلش می‌خواست پرسپولیس را به اردوی كرواسی ببرد اما مسئولان باشگاه با آن مخالفت كردند. در نهایت برانكو فقط به این شرط، حضور در اردوی تركیه را قبول كرد كه هیچ تیم ایرانی در نزدیكی‌های كمپ پرسپولیس نباشد! به همین علت، فاصله كمپ سرخپوشان با كمپ‌های فولاد، سپاهان یا ذوب‌آهن فاصله‌ای در حدود 70 كیلومتر دارد تا برانكو به خواسته‌‌اش برسد. در سال‌های گذشته، تیم‌های ایرانی در یك هتل و محل اقامت با هم حاضر می‌شدند اما پرسپولیسی‌ها این موضوع را قبول نكردند.

حریفان بعداً می‌آیند
در برنامه پرسپولیسی‌ها، انجام سه دیدار تداركاتی گنجانده شده است. گفته می‌شد حریفانی از كشورهای تركمنستان، آذربایجان و قرقیزستان به مصاف پرسپولیس می‌روند اما باشگاه‌های این سه كشور كه می‌خواهند در تركیه اردو داشته باشند، هنوز به آنكارا نرسیده‌اند زیرا قرار است بعد از عید فطر در كمپ محل اقامت پرسپولیسی‌ها اردو بزنند.

قنبرپور در نقش آقاكریم
كریم باقری به همراه پرسپولیسی‌ها به تركیه نرفت. او البته برنامه‌ای نیز برای همراهی سرخپوشان در تركیه ندارد و شاید هنوز در این مورد تصمیمی هم نگرفته باشد. آنچه مشخص است، باقری از بی‌توجهی‌های باشگاه بابت پرداخت پول، كاملاً ناراضی بوده و به همین علت این تیم را در اردو همراهی نكرد اما در غیاب باقری، مصطفی قنبرپور به خاطر شخصیت و نوع محترمانه برخوردش با بازیكنان، جای خود را در تیم به عنوان دستیار برانكو باز كرده است. بازیكنان با قنبرپور احساس راحتی دارند و مشكلات‌شان را به او می‌گویند.

در انتظار محسن
محسن مسلمان عصر دیروز با در دست داشتن رضایتنامه‌‌اش به هیأت فوتبال استان تهران رفت و برای یك فصل، قراردادش با باشگاه پرسپولیس را امضا كرد. او عصر دیروز نیز با مسئولان باشگاه هماهنگی‌های لازم را انجام داد تا راهی تركیه شود و به اردوی سرخپوشان در آنكارا بپیوندد. گفته می‌شود مسلمان، جانشین نوری در پرسپولیس شده آن هم در شرایطی كه در لیست برانكو نامی از این بازیكن دیده نمی‌شد.

بازیكنان جدید
از سوی دیگر، سرمربی كروات پرسپولیس منتظر اضافه شدن بازیكنان جدید به اردوی این تیم است. برانكو كه در پست دفاع چپ و مهاجم نوك احساس نیاز كرده بود، این روزها در انتظار اضافه شدن بازیكنان مدنظرش در تمرینات است.

 

شنیدیم یك مهاجم صربستانی كه 28 سال سن دارد و از سوی برانكو به باشگاه معرفی شده، احتمالاً تا فردا به تمرینات پرسپولیس در تركیه اضافه خواهد شد. یكی از دغدغه‌های مهم برانكو، عدم تكمیل تیم تحت هدایتش در این اردو بود.

تفریح از نوع كاملاً سالم
پرسپولیسی‌ها كه تمرینات سنگینی را پشت‌سر می‌گذارند، وقتی از تمرینات فارغ می‌شوند، به خوشگذرانی از نوع كاملاً سالم می‌پردازند. اكثراً اهل بیلیارد هستند اما اگر كری‌خوانی و حساسیت می‌خواهید، باید به سمت میزهای پینگ‌پنگ بروید.

 

آنجا، بازیكنان پرسپولیس بر سر كسب پوئن با هم رقابت می‌كنند و شرایط‌شان حساس است! طوری كری می‌خوانند كه انگار بازنده پینگ‌پنگ، فینال المپیك را از دست می‌دهد. وقتی اینترنت جواب نمی‌دهد، همین پینگ‌پنگ بیشتر می‌چسبد!

تمرین عصر فرار از دست یك كروات
تمرین عصر برای پرسپولیسی‌ها نیز سنگین بود. برنامه بازیكنان، بدنسازی و تمرینات استقامتی بود كه در این بخش، تای هومیر بدنساز پرسپولیس نفس بازیكنان را گرفت. او با تمرینات خود، بیشترین فشار را روی بازیكنان آورد تا در این فصل بدنسازی، سرخپوشان را آماده شروع لیگ كند.

 

تمرینات تای هومیر در پاره‌ای از اوقات به قدری سنگین می‌شد كه برخی بازیكنان به شوخی از زیر تمرینات این تیم فرار می‌كردند! مرور كارهای تاكتیكی و آقاوسط نیز بخش‌های پایانی تمرین عصرگاهی سرخپوشان بود.

حادثه در جاده
اما هنگام بازگشت كاروان پرسپولیس از محل تمرین حادثه‌ای پیش آمد كه خوشبختانه به خیر گذشت.در جریان این حادثه بازیكنان كه با یك دستگاه مینی‌بوس جلوتر از مینی‌بوس كادرفنی از محل تمرین به هتل باز می‌گشتند، در یكی از پیچ‌های جاده با ماشینی كه از روبه‌رو و با سرعت بالا در حركت بود روبه‌رو شدند كه با مهارت راننده مینی‌بوسِ بازیكنان، از تصادف پیشگیری شد اما خودروی روبه‌رویی به كوه برخورد كرد.

 

پس از این حادثه كلیه سرخپوشان از ماشین خارج شده و به سمت راننده‌ای كه خودرویش به كوه برخورد كرده بود، شتافتند. خوشبختانه در این حادثه به خودروی بازیكنان هیچ آسیبی وارد نشد و البته ماشین روبه‌رویی هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد تا همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

اخبار ورزشی - خبر اسپرت


ویدیو : کری در پینگ‌پنگ و فرار از تصادف هولناک