کرایه تاکسی راز جنایت هولناک را فاش کرد/ ضرب و شتم مامور بدرقه برای فرار از چنگال قانون :



اخبار حوادث - کرایه تاکسی راز جنایت هولناک را فاش کرد/ ضرب و شتم مامور بدرقه برای فرار از چنگال قانون

فردی که با انگیزه سرقت از پاساژی در فردیس استان البرز صاحب آن را به قتل رسانده بود هنگام انتقال اموال مغازه با یک دستگاه خودرو تاکسی در درگیری با راننده، راز قاتل بودنش افشا شد.

سرهنگ ایوب احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس در هنگام گشت زنی در فلکه سوم فردیس متوجه گروهی از مردم شدند که در آن محل تجمع کرده بودند.

وی افزود: ماموران به منظور بررسی موضوع به محل تجمع رفتند که متوجه درگیری راننده تاکسی و مسافر آن شدند که بر سر کرایه تاکسی در حال زد و خورد با یکدیگر هستند و ماموران بلافاصله طرفین درگیری را از یکدیگر جدا کرده و آن‌ها را به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: راننده تاکسی در بازجویی ماموران اظهار داشت در مقابل پاساژی در پایانه شهرک اندیشه فردی خودروی وی را به صورت دربست کرایه کرده و مقداری وسایل از جمله کیس و مانیتور کامپیو‌تر و... را داخل خودروی وی گذاشته و در زمان پیاده شدن بر سر کرایه با او درگیر شده و اقدام به وارد کردن خسارت به خودرو و ضرب و شتم وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه اظهار داشت: متهم پس از تحقیقات اولیه ماموران کلانتری، جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به شکایت راننده تاکسی به دادسرا اعزام می‌شود که در زمان انتقال به دادسرا به قصد فرار اقدام به درگیری و ضرب و جرح مامور بدرقه می‌کند.

وی ادامه داد: واکنش متهم و قصد فرار وی از دست ماموران تنها بر سر کرایه تاکسی که منجر به درگیری شده است ذهن ماموران را به رفتار متهم مشکوک کرده و دلیل این واکنش‌های نامعقول را ترس از موضوع دیگری دانستند که ماموران را برآن داشت تا تحقیقات بیشتری را در این زمینه انجام دهند.

سرهنگ احمدی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران وجود هرگونه مسائل حاشیه‌ای را که به درگیری ارتباط داشته انکار می‌کند اما پس از گذشت مدتی از بازجویی‌ها پرده از راز جنایتی که در داخل پاساژی که از آنجا سوار خودرو تاکسی شده است بر می‌دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل پاساژ اعزام شده و با را هنمایی‌های متهم، با صحنه قتل صاحب پاساژ که دقایقی قبل به دست متهم به قتل رسیده است مواجه می‌شوند.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: در نهایت متهم که در مقابل شواهد موجود هیچ گونه جای دفاعی از خود نداشت به ارتکاب قتل صاحب پاساژ به انگیزه سرقت و با وارد کردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : کرایه تاکسی راز جنایت هولناک را فاش کرد/ ضرب و شتم مامور بدرقه برای فرار از چنگال قانون