کدام خودروها اجازه افزایش قیمت ندارند؟ : افزایش قیمت فقط برای خودروهایی که ...


افزایش قیمت فقط برای خودروهایی که استاندارد تولید آن از یورو2 به یورو4 ارتقاء یافته، مجاز است. اقتصاد ایران آنلاین: افزایش قیمت فقط برای خودروهایی که استاندارد تولید آن از یورو2 به یورو4 ارتقاء یافته، مجاز است.

مسعود موحدی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش مجدد قیمت خودرو در بازار با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای خودروهایی که استاندارد خود را ارتقاء داده شده، مجوز افزایش قیمت صادر گردیده است.

وی گفت: قیمت خودروهای لوکسی که نرخ آن بیش از ۴۵ میلیون تومان است نیز براساس مصوبه ای که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صادرکرده است، تعیین می شود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر افزایش مجدد قیمت خودروهایی مانند ۲۰۶ تصریح کرد: خودروهایی که نرخ آن کمتر از ۴۵ میلیون تومان بوده و یا ارتقاء استاندارد نیافته است اجازه افزایش قیمت ندارد.

موحدی بیان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش تولید در شرکت های خودروسازی بوده و قیمت محصولات آنها نیز با توجه به هزینه های تولید برآورد و اعلام شده است بنابراین نباید هیچ گونه افزایش نرخی در سطح بازار صورت بگیرد.

به دنبال نوسانات ارزی، تشدید تحریم ها و کاهش تولید از سوی شرکت های خودروسازی شاهد افزایش قابل توجه نرخ خودرو در بازار بودیم اما پس از رفع بخشی از این مشکلات قیمت خودرو برای چند هفته روند کاهشی به خود گرفت و ثابت ماند اما از هفته اخیر دوباره شاهد گران شدن نرخ خودرو در بازار هستیم.


ویدیو : کدام خودروها اجازه افزایش قیمت ندارند؟