کدام تیم ها سقوط می کنند؟ / سپاهان در لب مرز : تیم های انتهای جدول به دنبال ...



اقوام مایا در کدام منطقه از جهان زندگی می کنند , چرا ابرها سقوط نمی کنند , کدام مداحان در بازی ایران کره مداحی می کنند؟

تیم های انتهای جدول به دنبال فرار از منطقه خطر هستند.

به گزارش نود، با شروع نیم فصل دوم تیم های فولاد و سیاه جامگان که در دور رفت در جمع سه تیم پایانی قرار داشتند خیلی بهتر ظاهر شدند و با جمع کردن امتیازهای مهم هم اکنون بهترین تیم های دور برگشت هستند.

راه آهن هم کمی بهتر از دور رفت بوده و در آنسو تیم هایی مثل ملوان و سپاهان افتی فاحش داشتند. در انتهای جدول کار استقلال اهواز تمام شده به نظر می رسد اما راه آهن و سیاه جامگان تیم های پانزدهم و چهاردهم جدول امیدوارند خودشان را بالا بکشند.

اگر قرار باشد سیاه جامگان و فولاد به این روند خود ادامه دهند و تیم هایی که در دور برگشت بد نتیجه گرفته اند هم همین گونه به حرکت خود ادامه دهند در پایان فصل کدام تیم ها سقوط می کنند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال انتهای جدول را براساس حفظ همین روند توسط تیم های در پایان لیگ برتر فوتبال تنظیم کرده ایم. البته این حداکثر امتیازهاست.

با این حساب دیده می شود ملوان به جای سیاه جامگان سقوط خواهد کرد و سپاهان هم رقابت نزدیکی با راه آهن برای سقوط نکردن خواهد داشت!

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد برخی تیم ها مثل سیاه جامگان در هفته های پایانی بازی های سخت تری دارند و حفظ همین روند تا پایان فصل برایشان سخت خواهد بود.

 ۱۳- سپاهان ۳۰ امتیاز

 ۱۴- راه آهن ۲۹ امتیاز
 ۱۵ – ملوان ۲۸ امتیاز
 ۱۶-استقلال اهواز ۱۵ امتیاز

 

اخبار ورزشی - نود


ویدیو : کدام تیم ها سقوط می کنند؟ / سپاهان در لب مرز