کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس : کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس از فستیوال "توماتینای" ...



کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس از فستیوال "توماتینای" اسپانیا تا پرت کردن بچه ها از بالای پشت بام در هند همه از فستیوال های عجیب و غریب در دنیا هستند اما باز هم جشن هایی وجود دارند که شما از آن بی خبر باشید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فستیوال های عجیب زیادی سالانه در انگلیس برگزار می شود که با برخی از آن ها مانند دویدن در گل ولای، گرفتن پنیر در شیب تپه و ... آشنا هستید. اما این کشور فستیوال های عجیب دیگری نیز دارد که کمتر درمورد آن شنیده اید.

در  یکی از شهرهای کوچک انگلستان به نام "آتراستون"، مسابقه جالب و عجیبی با توپ انجام می شود که سالانه افراد زیادی را با دست و پای شکسته راهی بیمارستان می کند. این فستیوال سالانه در فصل بهار برگزار می شود و قوانین عجیبی دارد.

علل سرگیجه به خاطر مشغله کاری , رزومه کاری , مینا کاری
این مسابقات نزدیک به 800 سال است که در این روستا برگزار می شود و نهایتا دو ساعت طول خواهد کشید. در این مسابقه به یک توپ که با آب پر شده است چندین ربان وصل میشود.

 این توپ سپس بر روی جمعیت پرتاب شده و هر فردی که بتواند ربان ها را از توپ جدا کند برنده مسابقه خواهد بود. مهمترین قانون این مسابقات بدین صورت گفته می شود که: شرکت کنندگان حق زدن هر ضربه ای به حریف خود دارند اما نباید او را بشکند!

این توپ نزدیک به 2 کیلوگرم وزن دارد و البته حالت ارتجاعی آن باعث میشود تا روی دست مردم باقی نماند و این حالت باعث سخت شدن مسابقه خواهد شد. در این مسابقه هیچکس به دیگران رحم نمی کند و معمولا سالانه چندین نفر بر اثر شکستگی راهی بیمارستان می شوند..... /  yjc.ir

خاتم کاری , کم کاری تیرویید , کاشی کاری


ویدیو : کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس