کتک خوردن سرهنگ بازنشسته از مامور شهرداری :   اخبار اجتماعی - کتک خوردن سرهنگ ...



سیلی خوردن زن دستفروش از مامور شهرداری در فومن , سیلی خوردن زن دستفروش از مامور شهرداری , سیلی زدن مامور شهرداری

 

اخبار اجتماعی - کتک خوردن سرهنگ بازنشسته از مامور شهرداری

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با اعلام زخمی شدن یک سرهنگ بازنشسته از سوی مامور مددکار اجتماعی شهرداری گفت: چرا هنوز شهرداری اقدامی اساسی در خصوص جلوگیری از این اتفاقات انجام نمی‌دهد.

به گزارش آنا، معصومه آباد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته یکی از شهروندان که در حال گذر از خیابانی بوده است با دیدن صحنه درگیری مددکار شهرداری با یک متصدی شهرداری برای پادرمیانی بین این دو نفر وارد عمل شد و زخمی می‌شود.

وی افزود: در این حادثه که گزارش آن را به طور کامل مشاهده کردم این شهروند، سرهنگ بازنشسته بوده و به شدت از ناحیه گردن آسیب دیده است.

آباد گفت: چیزی که بسیار ما را متاثر کرد این بود که وقتی پرونده این فرد را دیدم متوجه شدم که او رئیس کلانتری بوده و از خود پرسیدم وقتی که چنین فردی از ماموران شهرداری تا حدی کتک می‌خورد که کارش به بیمارستان می‌کشد چطور می‌توانیم جان شهروندان عادی را در مقابل این افراد حفظ کنیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر از معاون خدمات شهری شهرداری تهران خواست برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی که منجر به آسیب دیدگی شهروندان می‌شود کمیته‌ای تشکیل دهد تا نظارت دقیقی بر فعالیت چنین شرکت‌های پیمانکاری و ماموران آن داشته باشند.
اخبار اجتماعی - آنا

 


ویدیو : کتک خوردن سرهنگ بازنشسته از مامور شهرداری