کتایون ریاحی: من برمی‌گردم : کتایون ریاحی چندسال پیش از دنیای بازیگری خداحافظی ...


کتایون ریاحی چندسال پیش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و در این سالها به فعالیت های خیرخواهانه مشغول شد. وی گفت: کسی از آینده خبر ندارد. دیالوگی است در فیلم ترمیناتور که آرنولد می‌گوید: من برمی‌گردم. شاید نقشی پیش بیاید و من را آن‌قدر وسوسه کند که برگردم و بازی کنم. روزنامه صبا: کتایون ریاحی چندسال پیش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و در این سالها به فعالیت های خیرخواهانه مشغول شد. او همراه پسرش پوریا به تازگی با مجله «ایده‌آل» گفتگویی کرده که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید.
 
هیچ‌وقت برای دوستان‌تان در سینما دلتنگ شده‌اید؟
 
دوستی زیباترین رابطه انسانی است که شامل مرور زمان و نزدیک بودن‌ها نمی‌شود.
 
خیلی‌ها خداحافظی شما را جدی نگرفتند و معتقدند شما به سینما برمی‌گردید، نظر خودتان چیست؟

 
کسی از آینده خبر ندارد. دیالوگی است در فیلم ترمیناتور که آرنولد می‌گوید: من برمی‌گردم. شاید نقشی پیش بیاید و من را آن‌قدر وسوسه کند که برگردم و بازی کنم.
 
پوریا از شما خواست که سینما را ترک کنید، این موضوع پوریا را ناراحت نخواهد کرد؟
 
در 30 سال گذشته، پوریا بهترین همراه زندگی من بوده است. در هر حالت و شرایطی، پوریا حامی و مشوق من بوده و از من پشتیبانی کرده است. خدا را شکر می‌کنم که این موهبت را به من داده است. فرزند ترکیب دو واژه «فر» به معنی شکوه و «زند» به معنی زندگی است و فرزند یعنی شکوه زندگی. پوریا شکوه زندگی من است. با این آرزو که همه فرزندان، شکوه زندگی پدران و مادران‌شان باشند و در پناه خدای بزرگ.


ویدیو : کتایون ریاحی: من برمی‌گردم