کبوتر های قاچاقچی! +عکس : بعضی از هنرمندان حاضرند هرکاری برای شاهکارشان بکنند. ...


بعضی از هنرمندان حاضرند هرکاری برای شاهکارشان بکنند. دوک رایلی هم از این هنرمندان است. او در پروژه جدید خود به نام "تجارت با دشمن" روی خط مرزی غیرقانونی حرکت می کند و با استفاده از کبوترهای که تربیت شده اند از کوبا، به کی وست سیگار قاچاق می کند.



پادشا: بعضی از هنرمندان حاضرند هرکاری برای شاهکارشان بکنند و حتی آزادی خود را به خطر بیندازند. دوک رایلی هم از این هنرمندان است. او در پروژه جدید خود به نام "تجارت با دشمن" روی خط مرزی قانونی و غیرقانونی حرکت می کند و با استفاده از کبوترهای که بطور اختصاصی تربیت شده اند از کوبا، به کی وست سیگار قاچاق می کند.

کبوتر , تعبیر خواب کبوتر , غار کبوتر

او که هنرمند خالکوبی است با تربیت 50 کبوتر کارش را آغاز کرد. او گاهی سیگار از کوبا قاچاق می کرد و گاهی به پای کبوتران دوربین می بست تا مسیر حرکت آنها را کنترل کند. ولی همه این کبوترها موفق نمی شدند. از میان این 50 جاسوس و قاچاقچی، فقط 23 کبوتر برای انجام این کار غیرقانونی فرستاده شدند و متأسفانه 12 تا از آنها هرگز برنگشتند.

عکس کبوتر , کبوتر بازی , غذای کبوتر

فیلم هایی که توسط دوربین های بسته شده به پای این کبوتران گرفته شده، نشان می دهد که کبوترها پرواز می کنند و به سمت مقصد می روند، بار ارزشمند خود را تحویل می گیرند و به خانه برمی گردند. در این میان گاهی هم استراحت می کنند. ولی در این فیلم ها مناظر شگفت انگیز اقیانوس و واکنش های خنده دار بعضی از افراد مشکوک نیز جالب توجه است. حتی خانمی که ناگهان متوجه کبوتری با دوربین بسته شده به پایش می بیند، فکر می کند به پای آن بمب وصل شده است.

کبوتر خانه , خواص تخم کبوتر , تعبیر خواب کبوتر سفید

رایلی در مورد جزئیات بیشتر توضیح نمی دهد، ولی به گفته دوستانش او همیشه در پروژه هایش جسورانه عمل کرده است.


ویدیو : کبوتر های قاچاقچی! +عکس