کاوه رضایی: می‌خواهم در تیم‌ملی بدرخشم : مهاجم ذوب‌آهن ادعا می‌ کند دربی اصفهان، ...


مهاجم ذوب‌آهن ادعا می‌ کند دربی اصفهان، دربی بود که هر دو تیم می‌ توانستند در آن برنده باشند. ورزش سه: کاوه رضایی بعد از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن برابر سپاهان گفت: بازی قشنگی بود و موقعیت های زیادی روی هر دو تیم بود. مطمئن هستم تماشاگرانی که به استادیوم آمده بودند، همه راضی به خانه هایشان برگشتند و بازی ای بود که هر دو می‌ توانستند برنده باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود 10نفره شدن سپاهان، ذوب‌آهن نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند هم گفت: همانطور که گفتم دربی همیشه یک بازی حساس است. البته من قبول ندارم که ما موقعیت نداشتیم ما یکی، دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که آنها را از دست دادیم. می‌ توانستیم برنده بازی باشیم اما سپاهان هم بسیار خوب بازی کرد. ما توانستیم در این بازی هم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم و سعی می‌ کنیم در بازی های بعدی هم بهتر عمل کنیم.

مهاجمان ذوب‌آهن ادعا می‌ کند از حضور در این تیم حسابی راضی است: من از حضور در ذوب‌آهن بسیار راضی هستم و تلاش کردم که بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام دهم تا هم به خودم کمک کنم و هم به باشگاهم. یحیی گل‌محمدی مربی ای است که خیلی راحت تاکتیک هایش را به بازیکنان انتقال می‌ دهد و من هم هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم.

کاوه رضایی امیدوار است که در لیست تیم‌ملی حضور داشته باشد: تمام تلاش های این چند وقته ام برای این است که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم. البته مربیگری یک مقوله سلیقه ای است و شاید من مورد توجه کادرفنی قرار نگیرم. البته فدراسیون ازمن پاسپورت خواسته است و امیدوارم اگر به تیم‌ملی دعوت شدم بتوانم توانایی هایم را به کادرفنی نشان دهم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد تجربه بدش در آخرین حضور در تیم امید هم گفت: واقعا تجربه خوبی نبود و من خودم قبول دارم که ما نتوانستیم بازی ای که باید را به نمایش بگذاریم اما فراموش نکنید ما سه، چهار روز قبل از بازی های آسیایی دور هم جمع شدیم و بچه ها هماهنگی لازم را با هم نداشتند. البته من خاطره های بسیار خوبی در تیم‌ملی دارم، هم آقای گل شده ام و هم قهرمان آسیا و غرب آسیا شده ام و به همین دلیل در کل از تیم‌ملی خاطره بدی ندارم.


ویدیو : کاوه رضایی: می‌خواهم در تیم‌ملی بدرخشم