کامیابی‌ نیا: آمدم تا پاسخ برانکو را بدهم : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ...


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جو حاکم بر تیم پرسپولیس بسیار خوب است و باورم نمی‌شد که این تیم شرایطی این چنینی داشته باشد. خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جو حاکم بر تیم پرسپولیس بسیار خوب است و باورم نمی‌شد که این تیم شرایطی این چنینی داشته باشد.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایطش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این یک هفته‌ای که در پرسپولیس هستم تمرینات خوبی انجام دادم و با جو تیم آشنا شدم. البته با بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی در راه‌آهن، مهرداد کفشگری در تیم ملی جوانان و بابک حاتمی در شهرداری تبریز هم‌بازی بودم و انگار نه انگار که به تیم جدیدی آمده‌ام.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همه بازیکنان ارتباط خوبی دارم و باید بگویم محسن بنگر و رضا نورمحمدی در این مدت حمایتم کرده‌اند و امیدوارم در ادامه سال هم شرایط همین طور باشد. به نظر من جو پرسپولیس شبیه جو تیم نفت است و همه با هم دوست و رفیق هستند و پیش از این باورم نمی‌شد که شرایط پرسپولیس این طور باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خودش را برای فشار روحی و روانی هواداران و حتی رسانه‌ها آماده کرده یا نه، اظهار داشت:‌ من آماده همه چیز هستم و قطعا پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم همه چیز را سنجیده ام. می‌دانم که کار در پرسپولیس سخت است و باید بیشتر از زمان حضور در نفت تلاش کنم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. من وارد یک تیم بزرگ شدم و اینجا آمده‌ام تا کمک حال سرمربی تیم باشم.

وی درباره برخورد هواداران پرسپولیس با خودش خاطرنشان کرد: خوشحالم که هواداران خیلی زود مرا پذیرفتند و برخورد خیلی خوبی با من دارند حتی در صفحات اجتماعی هم به من خوشامد گفتند و این مسئله انگیزه بیشتری به من داده است.

کامیابی‌نیا درباره اظهارات وحید حمدی‌نژاد بازیکن تیم نفت که گفته بود ای کاش او در تیم باقی می‌ماند، اظهار داشت: حمدی‌نژاد از بازیکنان خوب نفت است و به من لطف داشته که چنین حرفی زده اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوانم در نفت بمانم. من بازیکن توپ‌گیری هستم و قطعا به دردشان می‌خوردم اما حالا به تیم جدید و محبوبم آمدم و می‌خواهم برای پرسپولیس همه توانم را بگذارم. البته برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می‌تواند در ترکیب برانکو جای ثابتی برای خودش پیدا کند، افزود: همه چیز دست خودم است. من می‌دانم که در پرسپولیس همه جوره در چشم هستم و هر کاری بکنم همه می‌بینند. من برای خودم برنامه‌ریزی دارم و می‌خواهم خودم را نشان دهم تا بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد برانکو بدهم.

وی در پایان درباره اینکه آیا در برنامه‌های امسالش حضور در تیم ملی هم هست، افزود: صد در صد این مسئله از اهداف من است. سال گذشته برای حضور در تیم ملی از من پاسپورت گرفتند اما دعوت نشدم. الان هم ناامید نیستم و با توجه به شرایط سنی که دارم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و مطمئن باشید همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت کی‌روش را به خودم جلب کنم.


ویدیو : کامیابی‌ نیا: آمدم تا پاسخ برانکو را بدهم