کاظمیان: علی کریمی کوه انگیزه است : کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات ...


کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. سایت گل: جوادکاظمیان آماده آغاز رقابتهای لیگ برتر است . رقابتی که هفته اولش با بازی پرسپولیس و تراکتور در اوج حساسیت پی گرفته خواهد شد . حرف های او بعد از قرعه کشی لیگ شنیدنی است . این مصاحبه را به نفل از زبرنا بخوانید :

* وضعیت تراکتورسازی را در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر چگونه می‌بینی؟

در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و خدارا شکر از لحاظ بدنی شرایط مان بهتر شده است. اردوهای مناسبی هم در سرعین و تهران برپا کردیم و الان هم تمرینات خود را در تبریز دنبال می کنیم. قرار است تا قبل از لیگ یک دیدار دوستانه هم انجام بدهیم و آن وقت وارد مسابقات لیگ شویم.

کریمی با چند روز استراحت انگیزه‌ام برگشت , محمود کریمی , نیکی کریمی

* در هفته اول هم با پرسپولیس در تهران بازی دارید.

دیدار با پرسپولیس برای من و همین طور بعضی از بازیکنان نظیر محمد نصرتی و علی کریمی هم خاص خواهد بود. بازی بعداز افطار و زیر نور حال و هوای خاص خودش را دارد و مطمئن هستم رقابت جذابی می شود و ورزشگاه هم پر خواهد شد. البته در این میان سی چهل هزار نفری هم طرفداران تراکتور خواهند بود و بازی جالبی می شود. پرسپولیس تیمی است که در آن بازی کرده بودم و واقعا علاقه مند این رویارویی هستم.
 
* فکر می‌کردی در هفته اول با پرسپولیس روبرو شوید؟

با بچه ها قبل از این که مسابقات قرعه کشی شود، می گفتیم جالب می شود در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم و همین اتفاق هم افتاد و مشخص شد پیشگوی خوبی هستیم. خودم دوست داشتم در هفته های در میانه های لیگ با پرسپولیس روبرو شویم تا تیم ها دوره آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته بودند. به هر حال قرعه ای بود که نصیب تراکتورسازی شد و خودمان برای مبارزه با سایر تیم ها آماده می کنیم.

* خیلی‌ها منتظر حضور علی کریمی هستند. در این مدت عنوان شده بود که احتمال دارد کریمی برابر پرسپولیس بازی نکند. در این باره چه صحبتی داری؟

کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. این حرف ها شایعه است و خود کریمی انگیزه زیادی دارد جلوی پرسپولیس بازی کند.

* تراکتورسازی قرعه دشواری دارد و جالب این که در هفته پایانی با استقلال روبرو خواهد شد؟

با قرعه سختی مواجه هستیم و بعد از دیدار با پرسپولیس باید دربی تبریز را برگزار کنیم و بعد از آن با دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان روبرو خواهیم شد. در هفته پایانی هم با استقلال بازی خواهیم کرد و امکان دارد تبدیل به فینال لیگ هم شود!

* داستان چک پرسپولیس به کجا کشید؟

این چک دست من است و پیگیر این قضیه هستم. آقای شیرینی هم آماده باشد که می خواهم به تهران بیایم تا به حقم برسم!


ویدیو : کاظمیان: علی کریمی کوه انگیزه است