کاشانی: هیئت مدیره از برانکو حمایت می‌کند : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ...


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حمایت از کادرفنی به بهترین شکل انجام خواهد شد. خبرگزاری تسنیم: جعفر کاشانی در خصوص برنامه‌های هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای بهبود اوضاع این باشگاه، اظهار داشت: اولین نشست هیئت مدیره قرار است عصر امروز (چهارشنبه) تشکیل شود و در این جلسه سعی خواهیم کرد برنامه‌ریزی خوبی برای باشگاه انجام دهیم.

وی ادامه داد: باشگاه در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بود و همه چیز سر جای خودش قرار داشت اما جابه‌جایی که صورت گرفت خیلی از برنامه‌ها متوقف شد و تلاش خواهیم کرد بار دیگر آن برنامه‌ها را به اجرا درآوریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه شرح وظایف همانند گذشته در باشگاه پرسپولیس تعریف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت طاهری باشگاه کمیته فنی، کمیته انضباطی، روابط بین‌الملل و... داشت و همه در چارچوب آئین‌نامه‌ای که تعریف شده بود حرکت می‌کردند. هدف‌مان این است که این روند همچنان در باشگاه ادامه پیدا کند. در واقع باشگاه مسیر خود را پیدا کرده و مانند یک آب روان در حرکت بود و انشالله این آب روان به شکل قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در این باشگاه تشکیل خواهد شد یا نه، تصریح کرد: باشگاه در دوره مدیریت قبل کمیته فنی خیلی خوبی داشت و قطعا حفظ کمیته فنی در برنامه‌های هیئت مدیره قرار خواهد داشت. هدف‌‌‌مان این است که از تمامی پیشکسوتان و نخبگان باشگاه در این کمیته و سمت‌های مختلف همانند قبل استفاده کنیم. ضمن اینکه کمیته انضباطی مانند قبل به کارش ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته فنی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از برانکو حمایت خواهند کرد یا نه، به تسنیم گفت: بله حمایت از کادرفنی به بهترین شکل انجام می‌شود. در حقیقت تلاش‌مان این است که تفکرات گروهی پشت تیم باشد و نه فردی. اگر فرصت باشد برنامه‌های خیلی خوبی برای باشگاه داریم و در این راه از تمامی سرمایه‌های باشگاه استفاده خواهیم کرد.


ویدیو : کاشانی: هیئت مدیره از برانکو حمایت می‌کند