کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی : به‌تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که ...


به‌تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازه‌ای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد، از نیت خود برای ورود به بازار سدان‌های فوق لوکس 250 هزار دلاری و اس‌یووی‌های 300 هزار دلاری خبر داده است. وب‌سایت پدال: سایت معتبر موتوروان (MOTOR 1) از برنامه لوکس‌ساز مشهور و قدیمی آمریکایی برای ورود به بازار خودروهای ابرلوکس خبر داده است. بنابر اطلاعات منتشر شده در این سایت، به‌تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازه‌ای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد، از نیت خود برای ورود به بازار سدان‌های فوق لوکس 250 هزار دلاری و اس‌یووی‌های 300 هزار دلاری خبر داده است. بازاری مملو از رقیب و پر از محصولات خاص و بسیار گران‌قیمت که رقابت در آن محتاج دقت و ظرافت بسیار بالایی است.

رویای فرمانروای بزرگ , هتل قصر طلایی , سیب طلایی هوشمند

کادیلاک مدتی است در حال رایزنی و تحلیل جنبه‌های مختلف تولید یک شاسی‌بلند اندازه کامل و ابرلوکس با نام تجاری XT9 است که در اندازه و تجهیزات از مدل اسکالید بزرگ‌تر و بالاتر است و قیمتی که برای مدل پایه‌اش در نظر گرفته شده از حدود 250 هزار دلار شروع خواهد داشت. اسکالید که خود قرار است در آینده نزدیک با نام تجاری XT8 به بازار ارائه شود، یکی از بزرگترین اس‌یووی‌های تولید شده در سرتاسر بازار است.

این محصول که قرار است تا یک دهه آینده ارائه گردد، به‌عنوان رقیبی برای بنتلی بنتایگا و اس‌یووی تولیدی رولزرویس که احتمالاً نام کولینان را بر خود خواهد داشت به رقابت می‌پردازد. مدلی که قطعاً به‌واسطه رقبای مشهورش رقابت سختی برای فروش بیشتر خواهد داشت. به‌ویژه که کادیلاک سالهاست در این بازار غایب بوده و رقیبان او ازجمله مرسدس، بنتلی و رولزرویس به‌خوبی درس‌های خود را به مشتریان پس داده‌اند.

سدان مدنظر کادیلاک نیز که قرار است به‌عنوان یک لیموزین ابرلوکس با قیمت 300 هزار دلار به مشتریان عرضه گردد CT9 نام دارد و گفته شده دو سال پس از ورود مدل XT9 به بازار عرضه می‌گردد.

کد رنگ طلایی , هتل ستاره طلایی کیش , کادیلاک

البته چیزی که مشخص است سختی پیش‌بینی ورود حتمی این دو محصول به بازار با توجه به برنامه ده ساله کادیلاک است. دوره‌ای که قطعاً در پایان آن اقتضائات جدیدی در بازار خودرو حاکم شده است. به نظر می‌رسد موفقیت این دو مدل در رسیدن به خط تولید بستگی زیادی به موفقیت سدان جدید CT6 و جانشین آینده مدل موفق اسکالید دارد.

طلایی , ابر طلایی , رنگ طلایی در فتوشاپ

شایعه دیگری که درز نموده از تولید دو محصول میانی مابین سدان جدید CT6 و سدان ابرلوکس CT9 خبر می‌دهد. گفته می‌شود از این دو مدل یکی خودرویی است کوپه، لوکس و قدرتمند با کد CT7 و دیگری سدانی است لوکس با قیمت بیش از 100 هزار دلار با کد CT8 که قرار است با مدل‌هایی همچون مرسدس S کلاس به رقابت بپردازد.

توت طلایی , رویای نیمه شب , رنگ طلایی

به نظر می‌رسد جنرال‌موتورز در حال تدارک یک حمله بزرگ به بازار با استفاده از برند برجسته کادیلاک است و در این راه مدل‌های مختلف و متنوعی برای رقابت هرچه بهتر با بزرگان بازار در نظر گرفته شده است.


ویدیو : کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی