چگونه گونه‌ها و لب‌های خود را به‌طور طبیعی برجسته كنیم؟ : نكته مهم برای گونه‌گذاری ...


نكته مهم برای گونه‌گذاری یا برجسته كردن لب‌ها این است كه پزشك متبحر ابتدا با توجه به تجربه خویش و سن هر فرد به طور اختصاصی با وی مشورت كرده و به او توصیه كند كه آیا برایش تزریق ژل هیالورونیك قابل جذب بهتر است یا تزریق چربی، تا نتیجه كاملا مطلوب باشد


 پادشا:  نكته حائز اهمیت برای گونه‌گذاری یا برجسته كردن لب‌ها این است كه پزشك متبحر ابتدا با توجه به تجربه خویش و سن هر فرد به طور اختصاصی با وی مشورت كرده و به او توصیه  كند كه آیا برایش تزریق ژل هیالورونیك اسیدی قابل جذب بهتر است یا تزریق چربی، تا نتیجه كار كاملا مطلوب باشد

چگونه گونه هایمان را برجسته کنیم , چگونه صورتی چاق و تپل و گونه های برجسته داشته باشیم؟ , گونه های برجسته طبیعی

گونه‌ها ولب‌های هر شخص 2 جزء بسیار مهم در صورت (face) وی می‌باشد؛ به طوری كه در میزان برجسته كردن و فرم برجسته كردن آنها فوق‌العاده باید دقت داشت. زیرا فرم دادن و حجم دادن به لب‌ها و گونه‌های یك فرد باید كاملا با شخص دیگری تفاوت داشته باشد، زیرا این 2 جزء نقش بسیار مهمی در زیبایی كلی صورت دارند. به‌طوری كه مثلا یك فرم خاص برجسته كردن لب‌ها ممكن است در صورت یك شخص جلوه بسیار زیبایی داشته باشد ولی همین فرم خاص برای شخص دیگری به هیچ‌وجه زیبایی نداشته باشد، بنابراین در برجسته كردن لب‌ها یا حجیم كردن گونه‌ها (گونه‌گذاری) باید فوق‌العاده آگاهانه هارمونی و هماهنگی سایر اجزای صورت ازجمله بینی و چشم‌ها از نظر فاصله و زاویه‌های آنها با لب‌ها و گونه‌ها را شناخت و به صورت كاملا علمی و دقیق عمل كرد تا نتیجه كار مانند یك نقش هنرمندانه شود. برای درک بهتر مطالب صحبت​های دکتر داوود مقامی متخصص جراحی عمومی را در این زمینه می​خوانیم.



  چه نكاتی باید در برجسته‌كردن لب‌ها و گونه‌ها مورد توجه قرار گیرد؟
  •  توجه بسیار زیاد به نوع فرم دادن و مقدار (حجم) برجسته كردن لب‌ها و گونه‌ها به‌طوری‌كه در عین زیبایی حالت غیرطبیعی و مصنوعی نداشته باشد.
  •  باید توجه داشت عمق تزریق دقیق و صحیح باشد تا عارضه‌ای برای فرد ایجاد نشود.
  •  درتزریق ژل‌ها استفاده از ژل‌های جدید قابل جذب هیالورونیك اسید تاكید می‌شود زیرا اگر توسط پزشك باتجربه و متبحر تزریق شود، عارضه‌هایی مانند گلوله‌شدن، جابه‌جا شدن، عفونت، آلرژی و... نخواهد داشت.
  •   باید دقت شود شكل ایجاد شده لب‌ها و گونه‌های جدید تناسب با بقیه اجزای صورت،‌ سن شخص، موقعیت اجتماعی و شغلی فرد داشته باشد به‌طوری كه حالت مصنوعی نداشته و حالت طبیعی (natural) ظاهر شخص حفظ شود.
  •  مقدار تزریق باید به نحوی باشد كه فرم كلی صورت شخص را به هم نزند.



  روش‌های معمول و متداول امروزی برای برجسته كردن لب‌ها و گونه‌گذاری كدامند؟


پركننده‌‌های (Filler) معمول و مرسوم امروزی 2دسته‌اند:
  •  ژل‌ها: بهترین و مطمئن‌ترین نوع ژل‌ها، ژل‌های هیالورونیك اسیدی قابل جذب هستند. مهم​ترین نکته آن است كه از مارك‌های معتبر و موردتأیید سازمان FDA استفاده شود.
 اگرچه مدت ماندگاری این نوع ژل‌ها بین یك سال تا یك سال و نیم است ولی در عوض عارضه​هایی‌مانند (گلوله شدن، جابه‌جایی و عفونت)را ندارند اما درگذشته ژل‌هایی كه به كار می‌رفتند، غیرقابل جذب بوده و عوارضی از جمله جابه‌جایی، گلوله شدن و عفونت داشتند كه امروزه تقریبا منسوخ شده‌اند و ژل‌‌های جدید كه قابل جذب هستند جایگزین برتر آنها شده‌اند، چون كاملا سازگار  با بافت طبیعی بدن انسان ساخته شده‌اند و هیچ نوع عارضه‌ای برای شخص ایجاد نمی‌كنند.
  •  تزریق چربی: همان‌طور كه در مقالات پیشین گفته شد از بافت چربی طبیعی بدن خود فرد برای حجم دادن و برجسته كردن لب‌ها و گونه‌ها می‌توان استفاده كرد.


   یك توصیه مهم:

تجربه نشان داده كه بهتر است برای گونه‌گذاری یا برجسته‌كردن لب‌ها در جلسه اول از مقدار كمی تزریق شروع كنیم زیرا اگر شما قصد افزایش حجم آنها را داشته باشید توانایی و قدرت مانور پزشك برای افزایش حجم آنها زیاد است و در نهایت یك لب یا گونه دلخواه و طبیعی حاصل خواهد شد كه از نظر زیبایی، تناسب و طبیعی بودن آن رضایت‌ بیمار را كسب می‌كند

چگونه خط خنده و خط سن(خط افتادگی صورت) را ازروی صورت خوداز بین ببریم؟

     نكاتی كه باید درباره خط‌خنده دانست 


برای از بین بردن خط خنده (Nasolabial fold) و خط سن (Marionet line) كه باعث پیرتر نشان دادن صورت شخص و بالا نشان دادن سن فرد می‌شود، مناسب​ترین روش تزریق چربی یا تزریق ژل‌های قابل جذب و هیالورونیك اسید است. از  بین بردن این خطوط باعث جوان‌تر شدن صورت شخص می‌شود. البته نكته فوق‌العاده حائز اهمیت كه باید درنظر داشت این است كه در انتخاب ژل و چربی تشخیص پزشك باتجربه و متبحر بسیار مهم است، زیرا پزشك در انتخاب نوع پركننده باید مسائل مهمی از جمله:  سن فرد، دلیل ایجاد این خطوط، میزان و حجم تزریق،عمق تزریق ، طبیعی بودن و... را مورد توجه قرار دهد تا نتیجه كار كاملا رضایت‌بخش باشد.



نشانی: پاسداران، به سمت میدان هروی، خیابان ساقدوش، نبش گلستان سوم، ساختمان الماس ساقدوش، پلاک 124،  واحد 9

تلفن تماس: 22574362 - 22574363 - 09125085117 - 09384418241


ویدیو : چگونه گونه‌ها و لب‌های خود را به‌طور طبیعی برجسته كنیم؟