چگونه محصولات آرایشی اصل و استاندارد را بشناسیم؟ : موضوع استفاده از محصولات ...


موضوع استفاده از محصولات اصل یا تقلبی شاید در خیلی از کالاها مهم باشد ولی در مورد لوازم آرایشی بسیار بسیار مهم است...



موضوع استفاده از محصولات اصل یا تقلبی شاید در خیلی از کالاها مهم باشد ولی در مورد لوازم آرایشی بسیار بسیار مهم است، خوشبختانه امروزه فرهنگ استفاده از اجناس اصلی حتی با قیمت بالا بسیار رو به رشد است و شاید به زودی با وجود حجم زیاد کالاهای تقلبی و فراگیر شدن فروش آنها سوپر مارکتها و حتی در متروی شهری  بتوان به آینده ای امیدوار باشیم که بازار از این دست کالاها پاک شود. که البته این مطلب تنها با رشد فرهنگی و نخریدن این قبیل اجناس و رکود بازار این سودجویان میسر خواهد بود.

محصولات آرایشی , محصولات آرایشی و بهداشتی , زنان شهوتی را چگونه بشناسیم

اهمیت انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی به این دلیل است که لوازم آرایش به طور مستقیم با پوست ، چشم و لبهای شما که اعضاء حساسی هستند در ارتباط است و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی، عوارض زیانباری ایجاد می‌کند که می تواند خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند،به عنوان مثال استفاده از ریمل نامرغوب و تقلبی می تواند باعث آسیب رسیدن به پلک‌ها و ریختن مژه‌ها شده، همچنین با ورود این مواد به چشم باعث ابتلا به  بیماری التهاب چشم می‌شود و به قرنیه چشم نیز می‌تواند آسیب برساند.
در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که نباید از محصولات آرایشی تقلبی استفاده کنید این است که نمی دانید از چه موادی برای ساخت آنها استفاده شده مثلاً ممکن است به جای سایه چشم به پلک هایتان بدون اینکه بدانید آرد و پودر بچه  رنگ شده و یا…. بزنید و بدتر از آن ممکن است از مواد ارزانی که برای چشم خطرناک باشد استفاده کرده باشند؛ آیا این محصولات تست حساسیت شده اند؟ آیا در آزمایشگاه و لابراتورهای استاندارد تست شده اند؟ آیا با مواد استاندارد و در خط تولید مجهز و استریل تولید شده اند؟


محصولات آرایشی بهداشتی , عسل طبیعی را چگونه بشناسیم , چگونه خود را بشناسیم

برای فهمیدن اینکه یک محصول تقلبی است یا اصل چه راههایی وجود دارد؟


خرید از فروشگاههای معتبر؟ مقایسه با کالاهایی که اصل بودن آن یقیین دارید؟ مشورت با افراد صاحب نظر؟  شاید تمامی این راهها بتواند به شما در راستای انتخاب کالای اصل کمکهایی بکند اما آیا همیشه افراد صاحب نظر در دسترس هستند؟ آیا همیشه کالای اصل برای مقایسه موجود است؟ معیار انتخاب فروشگاههای معتبر چیست؟

به اعتقاد صاحب نظران بهترین راه و مطمئن ترین راه برای تشخیص کالای اصل مراجعه به نهادهای ذیصلاح است که تایید آن کالا مورد نظر جمعی از کارشناسان قرار گرفته باشد. این رویه که کالاهای ارائه شده توسط کمپانیها باید مورد تایید نهادهای ذیصلاح قرار بگیرد در حال حاضر در کشورهای پیشرفته به طور جدی اجرا میشود.

چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم , خرید محصولات آرایشی , عسل خالص را چگونه بشناسیم

 در کشور ما نیز وزارت بهداشت متولی این امر است ، این سازمان با رویت اسنادو مدارک تایید شده کمپانی تولید کننده و همچنین بازدید از کارخانه تولید کننده و بررسی فرمولاسیون تولید و نظارت بر فرآیند واردات و نحوه نگهداری و توزیع شرکت وارد کننده تمامی اصول بهداشتی از تولید تا مصرف و در نهایت صدور مجوز برای فعالیت آن نشان تجاری در ایران این اطمینان را از بی ضرر بودن آن محصول آرایشی بهداشتی برای ما حاصل میکند. برای تشخیص این مطلب که آیا کالایی مورد تایید وزارت بهداشت هست یا خیر، این سازمان اقدام به الصاق برچسبهایی با شماره پروانه بهداشت بر روی کالاها کرده است که معرف کارحانه و کشور تولید کننده ، شرکت وارد کننده و همچنین سال و سری ساخت کالا میباشد. به این ترتیب با پیشرفت هر روزۀ قوانین و با شرط قرار دادن این مجوزات در هنگام خرید می توان با آرامش بیشتری کالای مصرفی خود را انتخاب کنیم.
در بسیاری اوقات ما با صرف هزینه بیشتر خواستار خرید کالاهایی با نام و نشان تجاری معتبر و شناخته شده هستیم غافل از آنکه افراد سود جو با درک همین مطلب با تولید کالای تقلبی و سوء استفاده از همین نامهای معتبر سعی در کسب درآمد از اعتماد ما نسبت به همین نامها را دارند، حتی در موارد بسیار این کالاهای تقلبی را هم قیمت با نمونه اصلی عرضه میکنند! بنابراین دقت به دارا بودن برچسب وزارت بهداشت و هولگرام شرکت وارد کننده بر روی کالا در هنگام خرید میتواند نکته بسیار مهمی باشد در راستای حفظ سلامت و همچنین سرمایه ریالی ما.
در نهایت باید عرض کنم که استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی نه تنها امن نیست بلکه متی تواند بسیار خطرناک و برای سلامتی شما مضرر باشد. به خاطر سلامتی خودتان هم که شده مواظب باشید و کالای تقلبی نخرید، مگر اینکه بخواهید از متقلبهایی که این جنایت رو مرتکب می شوند حمایت کنین و جیب آنها رو پر از پولهای خودتان کنید!!!


منبع:
www.maccosmetics.ir



ویدیو : چگونه محصولات آرایشی اصل و استاندارد را بشناسیم؟