چکش «ثور» در واقعیت هم وجود دارد +عکس : اخیرا مهندس برقی، این چکش را به دنیای ...


اخیرا مهندس برقی، این چکش را به دنیای واقعی هم آورده است. تکان دادن چکش «آلن پن» (Allen Pan) با استفاده از آهن‌رباهای بسیار قوی، غیرممکن می‌شود. وب‌سایت دیجی کالا: چکش شخصیت «ثور»، یکی از ابرقهرمان‌های کمیک‌های مارول، به این دلیل معروف است که فقط ثور می‌تواند آن را بلند کند. البته در قصه آمده که هر کس شایستگی‌اش را داشته باشد، این چکش را می‌تواند بلند کند، اما اصولا به غیر از ثور تا به حال افراد زیادی دست‌شان به این چکش نخورده است. به‌طور کلی، «میولنیر» (Mjolnir) را نمی‌توان از زمین بلند کرد.

اخیرا مهندس برقی، این چکش را به دنیای واقعی هم آورده است. تکان دادن چکش «آلن پن» (Allen Pan) با استفاده از آهن‌رباهای بسیار قوی، غیرممکن می‌شود.

چند نوع کوس وجود دارد , روی در چه مواد غذایی وجود دارد , کلسیم در چه غذاهایی وجود دارد

پن در داخل چکش‌اش، یک آهنربای الکتریکی قرار داده است که میدانی مغناطیسی می‌سازد. این میدان مغناطیسی، جاذبه‌ی مغناطیسی بسیار قوی‌ای می‌سازد که چکش را به هر سطح فلزی می‌چسباند. قدرت جذب بالایی که میدان مغناطیسی ایجاد شده دارد، بلند کردن چکش را ناممکن می‌کند.

نکته مهم درباره‌ی چکشی که پن ساخته، این است که او و فقط او می‌تواند این چکش را بلند کند. دسته‌ی چکش، یک سنسور لمسی دارد. اگر کسی غیر از پن چکش را از دسته‌اش بگیرد، آهنربای الکتریکی روشن می‌شود و چکش را به سمت سطحی فلزی می‌کشاند.

با این حال، اگر پن چکش‌اش را به دست بگیرد، اثر انگشت شصت‌اش شناسایی و میدان مغناطیسی خاموش می‌شود.

خون آشام واقعیت دارد؟ , آیا جادو واقعیت دارد , در امنیت نسخه های شخصی سازی شده تلگرام تردید وجود دارد

برای نمایش این چکش، مخترع‌اش آن را به ساحل کالیفرنیا برد و از رهگذران خواست تا آن را بلند کنند. چکش‌اش هم به خوبی از پس کاری که برای‌اش تعیین کرده بود بر آمد. پن پس از این باید به دنبال راهی باشد تا با بلند کردن دست‌اش، چکش به دست‌اش هم برگردد.

تستوسترون در چه موادی وجود دارد , آیا کوروش وجود خارجى دارد؟ , ازدواج “باران کوثری” واقعیت دارد؟ عکس


ویدیو : چکش «ثور» در واقعیت هم وجود دارد +عکس