چوب حراج بر اموال دیکتاتور در تونس +عکس : طبق اعلام مقامات تونس اجناس و دارائی‌های ...


طبق اعلام مقامات تونس اجناس و دارائی‌های متعلق به زین‌العابدین بن علی، دیکتاتور مخلوع این کشور از جمله خودروها، جواهرآلات و فرش در یک نمایشگاه یک ماهه به حراج گذاشته شد. خبرگزاری ایسنا: طبق اعلام مقامات تونس اجناس و دارائی‌های متعلق به زین‌العابدین بن علی، دیکتاتور مخلوع این کشور از جمله خودروها، جواهرآلات و فرش در یک نمایشگاه یک ماهه به حراج گذاشته شد.

 وزارت دارایی تونس تقریبا همزمان با ایام کریسمس یک حراج عمومی را به منظور فروش خودروها، جواهرآلات، فرش‌ها و دیگر اجناسی که زمانی متعلق به زین العابدین بن علی، دیکتاتور سرنگون شده این کشور بودند، آغاز کرده است.

این حراجی و نمایشگاه یک ماهه با نمایش 12 هزار قلم جنس برای فروش روز شنبه کار خود را در هتل کلوپاترا واقع در حومه شمالی شهر تونس آغاز کرد.

در این نمایشگاه مردم تونس می‌توانند با پرداخت 30 دینار برای خرید بلیت آن (معادل 20 دلار) به تماشای اشیای متعلق به دیکتاتور سابق این کشور از جمله کلکسیون ساعت‌ها و قاب عکس‌های کمیاب و مجسمه‌های طلاکاری شده شاهین بپردازند.

علاوه بر آن کسانی که ممکن است قصد خرید داشته باشند می‌توانند حتی برخی از این اجناس از جمله کیف دستی‌ها و تردمیل‌های متعلق به بانوی اول سابق تونس را نیز خریداری کرده و به خانه ببرند.

وب سایت متعلق به این حراجی که به زبان فرانسه است، اعلام کرده که افراد می‌توانند در این حراجی مجموعه‌ای از وسایل الکترونیکی پیشرفته را خریداری کرده و افرادی که مایل به خرید اشیای قدیمی هستند، می‌توانند در میان بسیاری دیگر از دارایی‌های بن علی که از جمله آنها هدایای متعلق به تاجران ثروتمند و دیگر دیکتاتورها هستند، جستجو کنند.

دولت تونس قصد دارد تا از این حراجی حدود 20 میلیون دینار که معادل 13 میلیون دلار می‌شود، کسب درآمد کند و بخش عمده این پول از طریق فروش اشیاء گران‌قیمت نظیر مجموعه خودروهای گران قیمت بن علی و همین طور بیش از 300 قلم جواهر آلات طلا و نقره در کنار یک کلکسیون بزرگ از آثار هنری داخلی و خارجی به دست خواهد آمد.

در این حراجی 39 خودروی متعلق به بن علی از جمله دو خودروی گران قیمت لامبورگینی و یک خودروی آستون مارتین به حراج گذاشته خواهد شد.

حراج , حراج السیارات , تونس

حراج جمعه , دیکتاتور , فیلم دیکتاتور

حراج مانتو در تهران , حراج لباس , حراج جمعه سیاه

تور تونس , حراج کاپشن مردانه , حراج آنلاین

دانلود فیلم تهران من حراج , حراج کریستیز , پایتخت تونس

حراج تابستانی , حسابداری اموال , فیدل کاسترو دیکتاتور

حراج لباس مردانه تهران , حراج لباس مجلسی در تهران , حراج آثار هنری

حراج magnifier magnifier , نظر بزرگان درباره برکت اموال , دیدنهیای تونس

جاذبه های گردشگری تونس , وضعیت تفریح در تونس , بهترین حراج تیرویید

دیدنی تونس , روز جهانی حراج بین المللی , جبل بوکرین شهر تونس


ویدیو : چوب حراج بر اموال دیکتاتور در تونس +عکس