چه کسانی احساس تکلیف کردند؟( 4)/ خانم تاریخ نگار + ثبت نام با درشكه و اسب سفید! :



۳۶۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند

تا پایان وقت اداری چهارمین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 366 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 12 نفر از بانوان هستند.

تا پایان وقت اداری چهارمین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 366 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 12 نفر از بانوان هستند.

حسنعلی نوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مجموع آمار ثبت‌نام شدگان در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم 123 نفر بوده است که از این تعداد هفت نفر از بانوان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سه روز اول ثبت‌نام داوطلبان، 243 ثبت‌نام کرده بودند، به علاوه 123 نفری که امروز ثبت‌نام کردند، در مجموع 366 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند.

مددکار اجتماعی و دلار 1240 تومانی

در چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شخصی برای ثبت نام به ستاد آمد که گفت: در آلمان زندگی می‌کند و در این کشور مددکار اجتماعی است و می‌خواهد یک رییس جمهور مددکار باشد.

وی گفت: چند نفر از همشهری‌ها و یکسری از سایت‌ها از من حمایت خواهند کرد.

وی همچنین به بیان یک پیشگویی پرداخت و گفت: قرار است تا انتخابات ریاست جمهوری دلار 1240 تومان شود.

این داوطلب رییس جمهور شدن اظهار کرد: طیف سیاسی من حقانیت است و آمده‌ام تا حماسه‌ بیافرینم.

وی همچنین اظهارکرد که یک برنامه جهانی برای انتخابات دارد.

از مشایی خوشم نمی آید

داوطلب دیگری به خبرنگاران گفت: علاقه شخصی به احمدی‌نژاد دارم و از مشایی خوشم نمی‌آید. احمدی‌نژاد را معاون اول خودم می‌کنم.

وی که از بندرعباس برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات آمده بود، در پاسخ به این سوال که میزان تحصیلاتتان چیست، اظهارکرد: یک مقدار فقه خوانده‌ام.

وی همچنین تاکید کرد که اصلا خانم‌ها را به کابینه خود راه نمی‌دهد.

دفاع از هاشمی

همچنین امروز فرد دیگری برای داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمده بود که در ابتدای سخنان خود فریاد می‌زد: همه تهمت‌هایی که به آقای هاشمی زده‌اند را رد می‌کنم.

وی که فوق‌دیپلم مکانیک بود، دفاع جانانه و مردانه از خط امام و قانون اساسی از برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی گفت: اگر هاشمی بیاید من به نظر و برنامه‌های ایشان احترام می‌گذارم.

 

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند , لکه بینی قبل و بعد از پریود برای کسانی که اقدام کردند , ثروتمندترین افراد در طول تاریخ چه کسانی هستند

 

خانم تاریخ نگار

همچنین امروز یک داوطلب خانم با کلاهی بافتنی به رنگ سرمه‌ای به ستاد انتخابات کشور آمد و گفت: نامم عفت کاظم‌پور است و تاریخ‌نگار هستم.

هاشمی در راس هرم

امروز همچنین بانویی54 ساله برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد که خود را مدرس دانشگاه معرفی و اعلام کرد که عضو هیات رییسه کانون بانوان بازرگانی ایران است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شما اگر رییس جمهور شوید، جایگاه آقای هاشمی کجاست، گفت: فکر می‌کنم آقای هاشمی باید در راس هرم قرار گیرند.

بازنشسته آموزش و پرورش

همچنین امروز بانوی دیگری به نام قدسی فرهوش با مراجعه به ستاد انتخابات برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی که دوست نداشت عکاسان از وی عکس بگیرند و تمایلی به گفت‌وگو با خبرنگاران نداشت، در گفت‌وگوی کوتاهی به خبرنگاران گفت که بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک نتحصیلی لیسانس است.

وی که به گفته خود قبلا دو دوره کاندیدای نمایندگی مجلس بوده است، گفت: فکر می‌کنم مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرم.

از دیگر بانوانی که امروز برای ثبت‌نام مراجعه کرد، فردی بود که خود را نماینده مردم اراک در شورای شهر در دو دوره قبلی معرفی می کرد.

او گفت: دانشجوی مهندسی برق در مقطع فوق‌لیسانس است و از دلایل حضور خود در انتخابات را حضور پررنگ بانوان در این عرصه عنوان کرد.

تیرباران خانواده

عصر امروز همچنین مردی 56 ساله در حالی که لباس محلی مردم خوزستان را بر تن داشت برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرد.

او خود را دانشجوی اقتصاد معرفی کرد و گفت: من خود دارای مشکل اقتصادی نیستم، ولی مردم مشکلات زیادی دارند و امیدوارم که لطف کنند و صلاحیت من را تایید کنند تا بتوانم مشکلات مردم را حل کنم.

وی با بیان این‌که در دفعات قبل برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده و تایید صلاحیت نشده است، گفت: من به عشق مردم برای انتخابات کاندیدا شده‌ام.

وی گفت: من می‌توانم مشکلات اقتصادی مردم را حل کنم و اگر حل نکردم، می‌توانند و خانواده‌ام را تیرباران کنند. شعار نمی‌دهم.

گناره گیری به نفع خاتمی و هاشمی

همچنین در چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فرد دیگری از استان آذربایجان شرقی برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات آمد، این فرد 42 ساله عنوان کرد که دارای فوق‌لیسانس علوم سیاسی است و هدفش از حضور در عرصه انتخابات آگاه‌سازی، حمایت از جوانان، حل معضل بیکاری، ازدواج و اینکه درآمدهای کشور را برای کشورخودمان خرج کنیم نه برای کشورهای دیگر است.

وی گفت: مستقل آمده‌ام و اصلاح‌طلب هستم.

وی همچنین اظهارکرد: اگر هاشمی و خاتمی بیایند، از حضور در عرصه انتخابات کناره‌گیری می‌کنم.

رزمی کار

همچنین فرد دیگری از تبریز با مراجعه به ستاد انتخابات برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی با بیان این‌که ورزشکار است و ورزش‌های رزمی انجام می‌دهد، گفت: اسمم محسن آردان است، ولی معروف به محمد علوی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما کار اطلاعاتی می‌کنید که دو اسمه هستید، با رد این موضوع گفت: برخی از مردم در منطقه محل سکونت، من را محمد علوی می‌شناسند.

وی که خود را راننده لودر معرفی می‌کرد،افزود: ساختمان تخریب می‌کنم، رنگ و شعار ندارم.

وی همچنین با طرح این ادعا که در سال 80 نیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است ، گفت: دیگر کاندیداهای ثبت نام شده را نمی‌شناسم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که شما الگویتان برای پیشرفت کشور چیست، گفت: برخی از جاهای کشور تخریب شده که باید ساخته شود.

ایده‌پرداز اولیه مسکن مهر

در اواخر ساعات کار ستاد انتخابات فردی برای ثبت‌نام مراجعه کرد که خود را از ایده‌پردازان اولیه مسکن مهر معرفی و عنوان می‌کرد: در بنیان‌گذاری پنج واحد مسکونی نقش مهمی داشته‌ام.

وی با تاکید بر این‌که باید برای بررسی صلاحیت‌ها در کنار توجه به رجل سیاسی باید مقوله‌ دیگری به نام رجل سیاسی و کارآفرینی نیز مورد توجه قرار بگیرد و فقط نباید بحث رجل سیاسی مورد نظر باشد، اظهار داشت: یک برنامه عملیاتی کوتاه‌مدت در قالب 10 فرمان تهیه کرده‌ام . 

 

تاریخ تولد شما چه کسانی , تاریخ نگار 7 مرداد , کسانی که از صفر شروع کردند

 

مددکار اجتماعی که در آلمان زندگی می کند

 

کسانی که ادعای خدایی کردند , خانم‌های بارداری که مبتلا به تهوع و بی‌حالی ناشی از بارداری هستند و احساس می‌کنند این روند در مد d8 a , اردوی یزیدان زمان کاخ سفید است بدانید که تاریخ به تکرار رسیده است

 

یک روحانی ثبت نام کننده در انتخابات

 

رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان ازدواج کردند , رامبد جوان و نگار جواهریان مراسم ازدواج خود را در کشور یونان برگزار کردند , خانم نگار خان

 

و یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری

 

خانم نگار ایرانی , تاریخ امروز , تبدیل تاریخ

 

این نامزد انتخابات با لباس قرمز رنگش از ویلچر استفاده می کند.

 

تاریخ , نگار جواهریان , نگار عابدی

 

داوطلب خانمی با کلاهی بافتنی به رنگ سرمه‌ای به ستاد انتخابات کشور آمد و گفت: نامم عفت کاظم‌پور است و تاریخ‌نگار هستم.

 

تاریخ میلادی , تاریخ آنلاین , مبدل تاریخ

 

یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری

 

تاریخ روز , شماره تلفن خانم , کاوه نگار

 

یک ثبت نام کننده نیز به خبرنگاران گفت که برنامه جهانی برای انتخابات دارم.

 

تاریخ ایران , ازدواج سفید , سفید کردن دندان

 

یک نامزد هم به خبرنگاران گفت که اصلا خانم‌ها را به کابینه خود راه نمی‌دهد.

 

تقویم تاریخ , کاخ سفید , تاریخ شمسی

 

یکی از کاندیدا های دیگر هم گفت که:علاقه شخصی به احمدی‌نژاد دارم و از مشایی خوشم نمی‌آید. احمدی‌نژاد را معاون اول خودم می‌کنم.

 

سفید , تاریخ میلادی امروز , زلزله نگار

 

یکی از نامزد های انتخابات گفت که آماده است تا انتخابات ریاست جمهوری دلار 1240 تومان شود.

 

ماساژور خانم , چای سفید , مگس سفید

ثبت نام با درشكه و اسب سفید! 


یک کاندیدا هم با درشکه و اسب سفید ثبت نام کرد .این فرد که غلامرضا اسماعیلی بود در مورد حضورش در وزرات کشور با درشگه گفت: با نوع حضورم می خواستم سادگی را نشان دهم و یک امید تاره در دل جوانان ایجاد کنم. این کاندیدا خوش ذوق که کالسکه اش را با پرچم ایران تزئین کرده بود پسر ۱۵ ساله اش را هم همراه خود اورده بود.

 خبرآنلاین/مهر/ایسنا/بهارنیوز

 


ویدیو : چه کسانی احساس تکلیف کردند؟( 4)/ خانم تاریخ نگار + ثبت نام با درشكه و اسب سفید!