چهره‌های مرموز در آلیانس آره‌نا +عکس : یازده مرد با رداهای سیاه‌رنگ و یک‌دست ...


یازده مرد با رداهای سیاه‌رنگ و یک‌دست در سکوها ایستاده بودند و تماشاگران را حیرت‌زده کردند سایت گل: یازده مرد با رداهای سیاه‌رنگ و یک‌دست در سکوها ایستاده بودند و تماشاگران را حیرت‌زده کردند

ماه چهره خلیلی , چهره , چهره ها

 گروهی از چهره‌های مرموز در جریان بازی بایرن مونیخ با هرتا برلین در آلیانس آره‌نا دیده شدند. 11 مرد ناشناخته که رداهایی سیاه‌رنگ به تن داشتند و همه کنار هم در یک ردیف ایستاده بودند حرکاتی هماهنگ و عجیب با هم انجام دادند. بایرن این بازی را سه بر دو برد.

افسانه چهره آزاد , رقیه چهره آزاد , چهره ها در شبکه های اجتماعی

مردان سیاه پوش | افرادی با ردا توجه همه را جلب کردند

آنها در ردیف شش در کنار خط میانی زمین مقابل دوربین‌ها ایستاده بودند و همه آنها را مشاهده کردند.

تورستن اشمیت، از طرفداران می‌گوید: «بسیار عجیب بود. آنها مدتی بسیار طولانی نشستند اما ناگهان دستانشان را بالا می‌بردند یا این که با هم می‌ایستادند و دوباره می‌نشستند. هر کسی که نزدیک من بود بهت‌زده شده بود. برخی می‌خندیدند و برخی تعجب می‌کردند. هر چه بود بسیار عجیب بود.»

یکی از ویژگی‌های کلیدی لباس آنها نمادی دایره‌ای بود که روی سینه‌شان نقش بسته بود. به‌روشنی شبیه به لوگویی بود که در نقاط مختلف دنیا در هفته گذشته دیده شده است.

ماه‌چهره خلیلی , چهره سیامک عباسی , افسانه چهره‌آزاد

از خارج از این دنیا | طرفداران با دیدن نمادهای دایره ای شگفت زده شدند

آن نماد را در سراسر دنیا دیده‌اند؛ اولین مشاهده هم هولوگرامی بود که در کوه شوگرلوف ریودوژانیرو در 20 اکتبر دیده شد.

سپس 24 ساعت بعد یک توپ فوتبال سه‌متری با این علامت حفره‌ای بزرگ در هاکنی مارشز، ورزشگاه فوتبال آماتوری در انگلیس به وجود آورد. سپس میدان تایمز نیویورک محل این نمادها بود و در این محل توریستی، بیلبردهای دیجیتال تصاویر آن را نشان دادند.

اخیرا هم در محله کوپاکابانا در ریو این نمادها دیده شده‌اند؛ در کوه سانتا مارتا. اما این اولین باری است که این نمادها در یک ورزشگاه فوتبال دیده می‌شوند. در تمامی مکان‌های قبلی پیام WINNERTAKESEARTH# دیده شده است.


ویدیو : چهره‌های مرموز در آلیانس آره‌نا +عکس