چند نکته مهم در تهیه سوپ برای کودک :   هر سه روز یک بار یک نوع سبزی به سوپ ...



 

چند نکته برای تربیت کردن کودک , آموزش تهیه ساندویچ ایتالیایی سالم و مقوی برای کودک , تهیه غذا هندی برای کودک یک ساله هر سه روز یک بار یک نوع سبزی به سوپ اضافه کنید مانند جعفری ، گشنیز ، لوبیا سبز ،کدوسبز،کرفس ،هویج، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، کدو حلوایی .

 

 

طرز تهیه شله زرد برای 20 نفر , طرز تهیه شله زرد برای 4 نفر , طرز تهیه مرغ خوشمزه برای مهمانی به سوپ کودک نباید نمک ، شکر یا چاشنی اضافه کرد .

 

 

طرز تهیه قورمه سبزی برای 4 نفر , طرز تهیه آش رشته برای 4 نفر , طرز تهیه آش رشته برای 20 نفر بهتر است کدو ، کرفس ، لوبیاسبز را اول پخته وبعد به سوپ کودک اضافه نمود .

 

 

طرز تهیه حریره بادام برای نوزادان , اسباب بازی برای کودک یک ساله , غذای مناسب برای کودک زیر یک سال سبزیها باید در آخرین لحظات پخت سوپ اضافه شود .در ظرف نیز باید بسته باشد تا ویتامین های آن از بین نرود .

 

 

طرز تهیه غذا برای دیابتی ها , 10 نکته برتر برای کاهش وزن , طرز تهیه شله زرد برای 10 نفر

 

 

دعا برای باز شدن زبان کودک , طرز تهیه آش رشته نذری برای 50 نفر , دعا برای حرف زدن کودک استفاده از اسفناج تا یک سالگی مجاز نبوده ونباید به سوپ شیر خوار اضافه شود .

 

 

طرز تهیه کارت ماموریت برای بچه ها , طرز تهیه کارت ماموریت برای دانش آموزان , نقاشی برای روز جهانی کودک سیب زمینی راهم می توانید به سوپ کودک اضافه کنید .برای اینکار ، ابتدا سیب زمینی را بشویید وبا پوست آنرا بپزید .سپس پوست آنرا جدا کرده وسیب زمینی پخته شده را به سوپ کودک اضافه کنید دقت کنید اگر بعد از پوست کندن سیب زمینی ، بخش از آن سبز رنگ بود باید آنرا جدا کرده و دور بریزید .

 

 

چند نکته برای درس خواندن صحیح , چند نکته برای درس خواندن صحیح؛ , روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک همراه با سوپ می توانید به کودک ماست بدهید . بهتر است ماست با سوپ مخلوط نشود تا کودک با طعم ماست آشنا شود .ولی اگر کودک مخلوط ماست با سوپ را دوست دارد این کار بلامانع است .

 

 

طرز تهیه سس قارچ برای استیک , چند نوع غذا برای کودک یک ساله , طرز تهیه شله مشهدی برای 4 نفر برای تنوع بخشیدن به سوپ کودک ، می توانید هر بار یک ماده غذایی جدید مثل جو بلغور گندم ویا رشته فرنگی را که قبلا" پخته ونرم شده است به اندازه یک قاشق مربا خوری به سوپ اضافه کنید .

 

 

 

 


ویدیو : چند نکته مهم در تهیه سوپ برای کودک