چقدر عاشقید؟ چه تیپ شخصیتی دارید؟ : آیا حس عاشقی شما را كور كرده یا این‌كه ...


آیا حس عاشقی شما را كور كرده یا این‌كه هنوز هم منطقی و اهل حساب و كتابید؟ این تست‌ها (با سوالات عجیب) میزان عشق در شما را می‌سنجند!

شما چه شخصیتی دارید؟ , چقدر برای ازدواج آمادگی دارید؟ , چقدر از شغلتان رضایت دارید

 پادشا:  چقدر عاشق هستید؟ اصلا چطور عاشقی می‌كنید؟ این حس شما را كور كرده یا این‌كه هنوز هم منطقی و اهل حساب و كتابید؟ برای سنجش عشق و علاقه در شما تست‌ها و آزمون‌های زیادی وجود دارد كه تمام این تست‌ها با سوالات عجیبی میزان عشق در شما را می‌سنجند! اما حقیقت این است كه آیا می‌شود با این سوالات، میزان عشق در هر كس را سنجید؟ یا این‌كه پی برد كه شخص با جواب دادن به این سوالات، چه نوع شخصیت عشقی و احساسی دارد؟
قبل از وارد شدن به این بحث، یكی از این تست‌ها را به شما داده و بعد از آن سعی می‌كنیم اشكالات آن را بیان كرده و تستی درست در این زمینه به شما ارائه دهیم. پس سعی كنید با صداقت پاسخ دهید!



تیپ شخصیتی , هزینه بلیچینگ دندان چقدر است , تیپ های شخصیتی

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است؟ , هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است , حقوق مدافعان حرم چقدر است

این تسـت چه مشكلـی دارد؟

شاید بزرگ‌ترین اشكال این تست، قضاوت كردن و جواب دادن به سوالات و پیشگویی چگونگی شخصیت باشد، بدون این‌كه در نظر بگیرد كه انگیزه هر فرد از انتخاب یك گزینه چیست؟ در تست‌هایی كه داستان و موضوعی را شرح می‌دهند و از آزمودنی می‌خواهند كه یكی از راه‌ها یا جواب‌ها را انتخاب كند، حتما باید بعد از آن از آزمودنی درباره دلیل و انگیزه او از این انتخاب، پرسیده شود. مثلا در اول و آخر كه انتخاب مسیر كوتاه یا طولانی است، چطور با انتخاب یك مسیر می‌توان فهمید كسی در عشق ثابت قدم هست یا خیر؟ ممكن است كسی بسیار در عشق ثابت قدم باشد ولی راه كوتاه را انتخاب كند، به‌دلیل این‌كه وقت ندارد یا كار دیگری را هم باید انجام دهد. تقریبا در تمامی سوالات همین طور است، دلیلی كه برای انتخاب هر قسمت می‌آورد هیچ ربطی به توصیف شخصیتی كه می‌كند ندارد كه به چه دلیل این انتخاب، این توصیفات را در بر دارد به هیچ عنوان منطقی و درست نیست و هیچ اعتباری ندارد. در ادامه تستی به شما داده می‌شود كه می‌تواند عقاید و احساسات شما را در مورد كسی كه او را دوست دارید، بسنجد. این تست شامل ۲۰ سوال است. در صورتی كه نظر قطعی در مورد عبارت ندارید، گزینه نمی‌دانم را انتخاب كنید.



ویژگی های شخصیتی , حقوق رهبر چقدر است؟ , نفقه زن چقدر است

چه امتیازی می‌گیرید؟

در یك رابطه عاشقانه 2 جنبه بیشتر از سایر جوانب مورد توجه است؛ ‌امنیت نداشتن و وابستگی كه در این 2 تست همین 2 جنبه مورد بررسی قرار گرفته است. از سوال یك تا ۱۲ مقیاس وابستگی عاشقانه را می‌سنجد و از سوال ۱۳ تا آخر مقیاس ‌امنیت نداشتن را. به هر پاسخ موافق 2 امتیاز، به هر پاسخ نمی‌دانم یك امتیاز و به پاسخ‌های مخالف امتیازی ندهید. از سوال یك تا ۱۲ كه میزان وابستگی شما را به فرد مورد علاقه‌تان نشان می‌دهد، بالا‌ترین امتیاز ۲۴ است.

 هر چه امتیاز شما بالا‌تر باشد میزان وابستگی بیشتر شما را نشان می‌دهد؛ یعنی شما به فرد مورد علاقه‌تان بسیار وابسته‌اید و بدون او نمی‌توانید زندگی كنید. امتیازهای پایین‌تر بیان‌كننده ‌وابستگی نداشتن شماست.

از سوال ۱۳ تا ۲۰ میزان احساس امنیت یا ‌امنیت نداشتن شما را می‌سنجد؛ بالا‌ترین امتیاز ۱۶ است كه امتیاز بالا‌تر بیان‌كننده بیشتر بودن احساس ‌ناامنی شما از یك رابطه عاشقانه است؛ یعنی شما خیلی هم به عشق و علاقه طرف مقابل خود اطمینان ندارید و فكر می‌كنید بیشتر از این‌كه گیرنده عشق باشید، دهنده آن هستید. امتیاز كمتر بیان‌كننده احساس امنیت بیشتر شما نسبت به طرف مقابل است و بیان‌كننده این‌كه شما فكر می‌كنید یك رابطه پایدار و بادوام دارید.



هزینه بالن معده چقدر است , زیبایی چقدر در انتخاب همسر نقش دارد؟ , اگر استرس دارید با این عادات مبارزه کنید

چند نصیحت دوستانه

اگر شما نمره وابستگی بیشتر به دست آورده‌اید ممكن است چند دلیل داشته باشد؛ معمولا آن‌هایی كه عاشقند، نمره بالایی در وابستگی به دست می‌آورند، اصولا وابستگی جزو ضروری روابط عاشقانه است. مهم‌تر از همه این‌كه ماهیت یك رابطه عاشقانه باعث می‌شود، از فعالیت‌های‌تان، درصورت سهیم بودن‌شان با فردی كه دوستش دارید، لذت ببرید. احساس عشق شما را وا می‌دارد تا آنجایی كه ممكن است، وقت بیشتری را با زوج‌تان سپری كنید. هنگامی كه عاشق هستید فكر می‌كنید كه وجودتان به حضور در كنار آن فرد به‌خصوص وابسته است. ضروری است كه بدانید این موضوع وابستگی ذهنی است كه مخصوص رابطه عاشقانه است و نه وابستگی وسیع‌تر كه تمام رابطه‌ها را در بر می‌گیرد. افراد بسیار مستقل كه عموما تا حد زیادی بی‌نیاز از دیگران هستند، اگر رابطه عاشقانه‌شان تیره شود، ممكن است بتوانند با حداقل مشكل به راه خود ادامه دهند اما با وجود این افراد هم وقتی گرفتار عشق می‌شوند دچار اشتیاق و وابستگی به زوجشان می‌شوند. نمره شما در مقیاس وابستگی، بیان‌كننده جایگاه‌تان در رابطه تان است. یعنی این‌كه میزان وابستگی شما تا چه حد است؛ اگر شما متاهل باشید، اصولا نمره بالاتری در وابستگی نسبت به آن‌هایی كه رابطه دوستانه دارند به دست می‌آورید. ‌امنیت نداشتن هم به چند عامل بستگی دارد؛ اگر شما نمره بالایی در مقیاس ناامنی به دست آورده‌اید، ممكن 3 مفهوم داشته باشد: ابتدا می‌تواند به این معنا باشد كه در حال شروع رابطه نسبتا جدیدی هستید. در این مرحله ناامنی احساسی كاملا طبیعی است، احساسی كه اصولا هر فرد هنگام پیدا كردن كسی كه به آن علاقه دارد، پیدا می‌كند زیرا اطمینان ندارد كه این احساسات دو طرفه باشد. دوما ممكن است احساس ‌امنیت نداشتن شما، نشان‌دهنده تردید زوج شما در رابطه‌تان باشد. درمان ساده‌ای برای این موضوع وجود ندارد. اما می‌توانید با صحبت رودررو با زوج‌تان از این موضوع اطمینان پیدا كنید. به یاد داشته باشید كه همیشه حقیقت بهترین یاور شماست، بنابراین بدون اشك، تهدید یا تهمت‌زنی (كه به‌هیچ‌عنوان، شانس بهبود رابطه شما را بیشتر نمی‌كند)، احساس زوج‌تان را از او بپرسید. سومین احتمال این است كه ‌امنیت نداشتن شما، بازتاب تجربیاتی است كه در گذشته داشته‌اید. اگر اكثر اوقات این احساس ناامنی با شماست دلیل آن می‌تواند همین موضوع باشد. درصورت در میان گذاشتن احساس‌تان با زوج خود، احساس بهتری پیدا می‌كنید. همچنین ممكن است برای‌تان مفید باشد، نگرانی‌های خود را به مشاور بگویید.


ویدیو : چقدر عاشقید؟ چه تیپ شخصیتی دارید؟