چطور باهوش، خوشحال، سبک و عضلانی باشید؟  : ظرفیت‌های آشپزخانه‌تان را بشناسید ...


ظرفیت‌های آشپزخانه‌تان را بشناسید و برای همه نیازهای خود غذای مناسب را انتخاب كنید
 پادشا: ظرفیت‌های آشپزخانه‌تان را بشناسید و برای همه نیازهای خود غذای مناسب را انتخاب كنید

چطور سیر باشید و لاغر شوید  , خانمها برای شوهران چطور باشید , خانوم ها برای شوهران چطور باشید

پیاز
محققان پیشنهاد می‌كنند پیاز را برای طراوت ذهنی خود استفاده كنید. محققان ژاپنی دریافته‌اند محتوای سولفور باعث خنثی شدن سمومی می‌شوند كه عملكرد ادراكی مغز را با محدودیت مواجه می‌كنند.پیشنهاد:می‌توانید پیاز را با ادویه كاری بخورید.

ساردین

ماهی‌های چرب به ویژه ساردین و سالمون را به دلیل ویتامین D آ‌نها در برنامه غذایی خود بگنجانید. 80 گرم ماهی ساردین نیمی از ویتامین D مورد نیاز روزانه شما را تامین ‌می‌كند. ویتامین D با محافظت از مسیرهای مغزی به تقویت حافظه كمك می‌كند. پیشنهاد: ماهی  با نان تست داغ.

پسته

300 گرم پسته 151 گرم والین را تامین می‌كند. والین یك اسیدآمینه ضروری برای بدن است كه به حفظ عملكرد صحیح ادراكی مغز كمك كرده و از آسیب دیدن این فرآیند جلوگیری می‌كند.
پیشنهاد: 25 گرم پسته خام یك میان وعده عالی است.

چطور با وجود بچه‌ها در خانه با همسرتان رابطه‌جنسی داشته باشید , چطور همیشه خوشحال بمانیم , چطور باهوش تر به نظر برسیم ؟

فلفل دلمه‌ای

فلفل دلمه‌ای را می‌توان به‌صورت پخته یا  خام استفاده كرد. 2 عدد فلفل دلمه‌ای 14درصد پایریدوكساین روزانه شما را تامین می‌كند كه نقش آن تنظیم میانجی‌های عصبی مغز است.پیشنهاد: 50گرم را  در سالاد بریزید.

بلوبری

مطالعات نشان داده 200گرم قره قاط با توجه به مقدار فلاوینوئید آن باعث عملكرد بهتر ادراكی مغز می‌شود كه آن را به میوه‌ای منحصر‌به‌فرد تبدیل كرده است.پیشنهاد:120 گرم را با ماست كم‌چرب بخورید.

بادام

300 گرم بادام 20درصد منیزیم روزانه مورد نیاز بدن شما را تامین می‌كند. این عنصر در تنظیم عملكرد گیرنده‌های عصبی و پیشگیری از اختلال در عملكرد ادراكی مغز نقش موثری دارد. پیشنهاد: 28 گرم  بادام خام به‌عنوان میان‌وعده.

چطور در فصل گرما موهای درخشان داشته باشید؟ , چطور جذاب باشید , چطور یک خانم باوقار باشیم ظاهر باوقار داشته باشید

كلم قرمز

تحقیقات به تازگی دانشمندان كانادایی نشان داده 100گرم كلم قرمز به شكل قابل ملاحظه‌ای سطح آنتوسیانین خون را افزایش می‌دهد كه وجود آن باعث تقویت و تشدید عملكرد ذهن می‌شود.

پیشنهاد:100 گرم از آن را به‌صورت تكه‌تكه در سالاد بریزید.

لوبیا قرمز

مطالعات نشان داده 400گرم لوبیا قرمز تركیبی جادویی از اینوزیتول، كولاین و ویتامین‌های خانواده B است. این مواد در كنار هم باعث بهبود عملكرد سلول‌های مغزی می‌شوند.

پیشنهاد: 177 گرم لوبیا قرمز پخته را با فلفل قرمز بخورید.

چطور پدرم رو خوشحال کنم , چطور , سایت چطور

كدو حلوایی

منبعی بسیار غنی از لوتئین است. مقاله‌ای كه به تازگی در ژورنال تغذیه به چاپ رسیده نشان می‌دهد، لوتئین باعث كاهش التهاب در هیپوكامپوس می‌شود. هیپوكامپوس بخشی از مغز است كه در عملكرد حافظه نقش دارد.

پیشنهاد: 25 گرم را تكه‌تكه داخل سالاد بریزید.


ویدیو : چطور باهوش، خوشحال، سبک و عضلانی باشید؟