چرا دخیا به رئال مادرید نرفت؟ : یکی از محتمل ترین انتقال‌های فصل جابه‌جایی ...


یکی از محتمل ترین انتقال‌های فصل جابه‌جایی تابستانی در آخرین لحظات به مشکل خورد تا جایی‌ که سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ در این تیم ماندنی شد و زمینه انتقال او به رئال مادرید فراهم نشد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، یکی از اسم‌هایی که هر روز در فصل جابه‌جایی تابستانی شنیدیم داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ بود که همه شرایط برای جدایی او از این تیم انگلیسی و بازگشت به فوتبال اسپانیا فراهم بود اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

قرار بود که در آخرین روز فصل جابه‌جایی تابستانی، دخیا با رئال مادرید تمام کند اما از اسپانیا خبر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد مدارک دخیا را دیر به اسپانیا فرستاد تا جایی که این مدارک بعد از به پایان رسیدن زمان فصل جابه‌جایی تابستانی به دست سران باشگاه رئال مادرید رسید و در نهایت هم کاری از دست سران رئال برنیامد.

رادیو «کادنا سر» اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد در ارسال مدارک دخیا تعلل ورزید و بعد از پایان زمان فصل جابه‌جایی تابستانی، نامه موافقت خود با فروش دخیا را به دفتر باشگاه رئال مادرید فرستاد اما روزنامه مارکا نوشت که دلیل اصلی این تعلل، به مشکل خوردن مذاکرات دو باشگاه بود.

مارکا در ادامه خبر خود نوشت: سران باشگاه رئال مادرید اطمینان داشتند که همه چیز برای این انتقال تمام شده است و دخیا در نهایت کهکشانی می‌شود اما اختلاف در بعضی از بندهای قرارداد باعث شد تا زمان از دست برود و مدارک دخیا بعد از به پایان رسیدن فصل نقل و انتقال‌ها فرستاده شود تااین سنگربان در شرایط بسیار سختی قرار بگیرد.

به نوشته مارکا قرار بود که دخیا با 10 میلیون یورو به اضافه کیلور ناواس به رئال مادرید برود اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

در حال حاضر داوید دخیا در شرایط بسیار مبهمی قرار گرفته است. لوئیس فان خال، سرمربی شیاطین سرخ او را از تیم اصلی اخراج کرده و اکنون این دروازبان آماده، با تیم دوم یونایتد تمرین می‌کند. منچستریونایتد در فصل جابه‌جایی تابستانی با سرخیو رومرو، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آرژانتین قرارداد امضا کرد که لوئیس فان خال علاقه زیادی به او دارد. رومرو در سه بازی نخست فصل جاری در ترکیب ثابت شیاطین سرخ قرار گرفته است.

قرارداد دخیا با منچستریونایتد در تابستان سال بعد به پایان می‌رسد و او می‌تواند با قراردادی آزاد و بر اساس قانون بوسمن از یونایتدها جدا شده و به تیم مورد علاقه خود یعنی رئال مادرید برود.


ویدیو : چرا دخیا به رئال مادرید نرفت؟