چرا حساس ترین لحظه لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها سانسور شد؟ / عکس : مردم ...



مناسب ترین شغل برای زنان ایرانی , ارزان ترین کشورهای اروپا برای سفر , ارزان ترین شهرهای اروپا برای سفر

مردم کشورمان از دیدن پخش زنده حساس ترین لحظات فینال لیگ قهرمانان اروپا محروم شدند.

به گزارش جام نیـوز، در لحظاتی که نفس های مردم جهان در سینه حبس بود تا آخرین پنالتی از ماراتن لیگ قهرمانان اروپا را ببینند، مردم یک کشور نتوانستند از دیدن پنالتی کریستیانو رونالدو لذت ببرند و مجبور شدند آن لحظه حیاتی را پس از فهمیدن اینکه آن پنالتی گل شده و رئال مادرید قهرمان شده است ببینند.

علت چیست؟ از آنجایی که سانسورچی های محترم صدا و سیمای ایران (که فقط وظیفه شان را انجام می دهند) چند ثانیه زودتر تصاویر بازی را می بینند، متوجه شدند که رونالدو پس از گلزنی اش پیراهن خود را درآورده و از آنجایی که ما نباید این عمل شنیع را می دیدیم، اشکالی ندارد که پس از حدود 3 ساعت بیدار ماندن برای دیدن حساس ترین لحظه فصل اروپا، از لذت هیجان آن بهره ای نبریم، چرا که باید جلوی اشاعه فحشا را در جامعه گرفت.

 

نقشه زن ایرانی برای ربودن فرزندش در اروپا , لیگ قهرمانان اروپا , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

 

جالب اینجاست که بارها در برنامه های ورزشی این قبیل صحنه ها به آسانی پخش شده و حتی دیده شده که در فیلم های تلویزیونی و یا مستند تصاویری مشابه آنچه که شب گذشته نباید از رونالدو می دیدیم دیده ایم اما این موضوع باید در پخش زنده فوتبال حتما سانسور شود حتی اگر در لحظه پایانی لیگ قهرمانان اروپا باشد.
 
تلویزیون ایران یک بار برای همیشه باید تکلیف خودش را با مخاطبان خود مشخص کند. اگر دیدن تصویر رونالدو بدون پیراهن مشکل دارد بدون شک دیدن بدن بازیگران چینی و کره ای هم در فیلم های سینمایی شبکه نمایش هم مشکل دارد.
 


ویدیو : چرا حساس ترین لحظه لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها سانسور شد؟ / عکس