چرا تلویزیون دخترهای محسن رضایی و همسر قالیباف را نشان نداد؟ : چرا تلویزیون ...



محسن رضایی , همسر محسن افشانی , همسر محسن فروزان

چرا تلویزیون دخترهای محسن رضایی و همسر قالیباف را نشان نداد؟

گویا جلیلی چندان برای حضور در چنین برنامه ای روی خوش نشان نداده و نوبت اول به حداد عادل رسیده است. همچنین ولایتی و روحانی هم جزو کاندیداهایی هستند که هنوز برای ضبط این گفت و گو به استودیوی عصر خانواده نرفته اند.

مثل اینکه قرار نیست با خانواده رییس جمهور احتمالی ایران آشنا شویم. برنامه عصر خانواده که این هفته گفت‌و‌گوهایش را به خانواده‌های کاندیداها اختصاص داده بود، احتمالا با ترس سیما از پخش یک شوی شخصی و خانوادگی (آن هم بعد از مناظره‌هایی که با اعتراض زیادی روبرو شد)، از آنتن کنار رفت.

قرار بود در این برنامه با اجرای مژده لواسانی، سوالاتی یکسان و البته خانوادگی از اعضای خانواده های نامزدهای ریاست جمهوری پرسیده شود. جالب اینکه این برنامه تولیدی و دست تلویزیون در اصلاحات آن باز بود. حتی روز گذشته، در برنامه عصر خانواده، مژده لواسانی حضور پیدا کرد و آنونس پخش چنین برنامه ای را ارائه کرد. امروز عصر، قرار بود گفت و گوی غلامعلی حداد عادل که با همسرش در برنامه حاضر شده بود، پخش شود.

ترتیب پخش مصاحبه ها بر اساس حروف الفبا بود اما گویا جلیلی چندان برای حضور در چنین برنامه ای روی خوش نشان نداده و نوبت اول به حداد عادل رسیده است. همچنین ولایتی و روحانی هم جزو کاندیداهایی هستند که هنوز برای ضبط این گفت و گو به استودیوی عصر خانواده نرفته اند. گویا همسر و پسر بزرگ عارف، همسر قالیباف، سه تا دختر محسن رضایی و دو پسر محمد غرضی در این برنامه های ضبط شده حاضر شده اند.

شنیده می شود حتی محور گفت و گو ها با کاندیداها چک شده بود و هر کاندیدایی می توانست سه نفر از اعضای خانواده اش را به انتخاب خود به این برنامه بفرستد. این برنامه به پیشنهاد مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه دو و به تهیه کنندگی حسن بزرگی ساخته شده. اما احتمالا با اتفاقاتی که بعد از مناظره کاندیداها در تلویزیون رخ داد، رنگ پخش را به خود ندیده است. هر کاندیدایی در این برنامه 30 دقیقه کامل را به خود اختصاص داده بود.

عکس بدون حجاب همسر محسن فروزان , همسر محسن چاوشی , همسر محسن چاووشی

دکتر طیبه ماهروزاده، همسر غلامعلی حداد عادل در نمایی از برنامه اول عصر خانواده در ارتباط با حضور خانواده کاندایداها

 

/سایت کافه سینما

 

 


ویدیو : چرا تلویزیون دخترهای محسن رضایی و همسر قالیباف را نشان نداد؟