چرا احمدی‌ نژاد از رحیمی حمایت نکرد؟ : فیض الله عرب سرخی درباره اینکه «چرا ...


فیض الله عرب سرخی درباره اینکه «چرا احمدی‌نژاد از بقایی حمایت کرد اما از رحیمی که معاون اولش بود و به نوعی به وی نزدیک‌تر بود، حمایت نکرد؟» گفت: احمدی‌نژاد مدعی بود اتهامات آقای رحیمی ربطی به دولت وی نداشته و به زمانی مربوط می‌شود كه رحیمی در دیوان محاسبات كشور مشغول به كار بوده است. روزنامه آرمان، در گفت و گو با فیض الله عرب سرخی درباره اینکه «چرا احمدی‌نژاد از بقایی حمایت کرد اما از رحیمی که معاون اولش بود و به نوعی به وی نزدیک‌تر بود، حمایت نکرد؟» نوشت: احمدی‌نژاد مدعی بود اتهامات آقای رحیمی ربطی به دولت وی نداشته و به زمانی مربوط می‌شود كه رحیمی در دیوان محاسبات كشور مشغول به كار بوده است.

 با این وجود احمدی‌نژاد از بقایی حمایت كرد. در نتیجه به نظر می‌رسد اتهامات حمید بقایی به دولت احمدی‌نژاد مربوط می‌شود. به همین دلیل هم احمدی‌نژاد تلاش می‌كند كه دولت خود را از این اتهامات مبرا كند.

انتقادی كه به آقای احمدی‌نژاد وارد است این است كه چرا هنگامی كه از سابقه محمدرضا رحیمی باخبر بوده وی را به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور برگزیده است.

 در نحوه مدیریت احمدی‌نژاد نوعی شخص‌محوری وجود داشت كه اجازه نمی‌داد درباره اینگونه مسائل به خوبی تامل و تفكر شود. به همین دلیل تخلفات بزرگی در دوره او رخ داده است.


ویدیو : چرا احمدی‌ نژاد از رحیمی حمایت نکرد؟