چرا اجزای کامپیوترها به مرور نابود میشوند؟! : واقعا کامپیوترها باید عمری جاودانه ...



چند درصد زنان ارضا میشوند , چرا زنان فاحشه میشوند , اجزای تشکیل دهنده شامپو

واقعا کامپیوترها باید عمری جاودانه داشته باشند؟ کامپیوترها مجموعه ای از مدارهای الکترونیکی و سیگنالها می باشند که به همان میزان مدار نیز نیازمند جریان الکتریکی می باشند. هر کاربری که کامپیوتر داشته باشد می داند که وجود نداشتن عواملی برای از دور خارج کردن کامپیوتر محال است. کامپیوتر و قطعات تشکیل دهنده آن دارای یک عمر محدود می باشند همچنین عواملی نیز وجود دارد که باعث افزایش سرعت تخریب این اجزا می گردد. در این ترفند قصد داریم آمار جالبی را برای شما رو کنیم که با مطالعه آنها میتوان دریافت که چه عوامل اصلی باعث میشوند که کامپیوترهای ما به مرور از کار افتاده بشوند.

به طور کلی عوامل اصلی را میتوان در چهار شاخه ی "بررسی های بدون دقت" ، "غفلت از بررسی بعضی ناهنجاریها" ، "محیط نامناسب" و "افزایش عمر قطعات" دسته بندی کرد.

با این حساب باید فهمیده باشید که چرا به ندرت سیستمهایی می توان دید که 10 سال عمر کرده باشند و با مشکلات حاد برخورد نداشته باشند. عمر متوسط و معمول یک سیستم کامپیوتری معادل 5 سال می باشد ولی بعضی از دستکاری های بدون دانش فنی باعث کم شدن قابل توجه این مقدار می شود.

اگر بخواهید جوابی برای از بین رفتن یک سیستم پیدا کنید اکثرا دود آبی رنگ به همراه آتش را در زمان وقوع اتفاق برایتان بازگو میکنند!!

به آمار زیر دقت کنید:

26% PSU مشکلات به وجود آمده توسط پاور سیستم

23% سهل انگاری و زیاده روی کاربر در حین استفاده از سیستم

15% مشکلات به وجود آمده در زمان مونتاژ و همچنین در زمان انتقال از مکانی به مکان دیگر

13% مشکلات ناشی از مواردی که در هیت سینک مشاهده گردیده است

10% سوختگی هایی ناشی از رعد و برق و یا الکتریسیته ساکن

6% مشکلات مربوط به USB

%3 استفاده غیر صحیح از کامپیوتر

2% Overclocking و مسائل ناشی از تغییرات در پردازنده

منبع:tarfandstan.com


ویدیو : چرا اجزای کامپیوترها به مرور نابود میشوند؟!