چرا آندو در لیست سیاه ام‌صلال قرار گرفت؟ : یکی از روزنامه قطری ادعا کرد که ...


یکی از روزنامه قطری ادعا کرد که قرار کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در لیست سیاه ام‌صلال زخم دیرینه سرمربی‌‌اش است. خبرگزاری فارس: تیم ام‌صلال قطر که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان متعصب تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، با وجود اینکه به همراه تیمش عملکرد نسبتا خوبی داشته، اما در این رزوها زمزمه‌های بی‌نیازی کادرفنی ام‌صلال نسبت به این بازیکنی ملی پوش ایرانی شنیده می‌شد.

این خبر زمانی منتشر شد که تیم‌ ام‌صلال در آخرین دیدار خود مقابل العربی که دژاگه هافبک توانمند ملی‌پوش کشورمان در ترکیب خود دارد، قرار گرفت. در این دیدار که اتفاقات زیادی افتاد. در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آندو به خاطر محرومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. پس از اتمام این دیدار اتفاق عجیبی در داخل زمین افتاد. تامر جمال همبازی تیموریان به شدت به طرف بولنت اویگون سرمربی ترک ام‌صلال حمله‌ور شد. تمام کادرفنی و بازیکنان جلوی او را گرفتند تا وضعیت بحرانی نشود.

جمال که در 20 دقیقه آخر بازی به میدان آمده بود در جریان بازی موقعیت‌های زیادی را به هدر داد که خشم سرمربی‌اش را بر انگیخته بود.

پس از پایان دیدار اویگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت که اتفاق خاصی نیفتاده و جمال بازیکنش است و این اتفاقات عادی است. با این حرف‌ها از این قضیه گذر کرد اما وی از عملکرد دو بازیکنی که یکی به جای آندو و دیگری به جای جرمی آمده بود تمجید کرد و درباره تغییرات ترکیب تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد که آندرانیک تیموریان و جریمی آلیادیر نیازی ندارد.

این سخنان سرمربی ترکیه‌ای ا‌م‌صلال مثل بمب در مطبوعات قطری منفجر شد که در نهایت امروز یکی از روزنامه‌های قطری به صورت مفصل به این موضوع پرداخته است. در این گزارش به نحوه عملکرد آویگون در دو فصل گذشته و علت درگیری‌اش با بازیکنش و چرا تیموریان را در لیست سیاه خودش قرار داده است پرداخته است.

بنا بر گزارش منتشر شده در روزنامه العرب اویگون بولنت سرمربی ام‌صلال فصل پیش هدایت این تیم را برعهده گرفت و این تیم را درحالی که در بدترین شرایط قرار داشت به رتبه ششم آورد. اما دلیلش عملکرد خوب او نیست زیرا در آغاز فصل پیش سران باشگاه ام‌صلال بازیکنان جدید خوبی را خریداری کردند از جمله این بازیکنان پژمان منتظری مدافع مستحکم ایرانی، ویکتور سیموس برزیلی و دو بازیکن داخلی بودند. او در شرایطی توانست در فصل پیش تیمش را به رتبه ششم برساند که بازیکنان خوبی را داشت. حال در این فصل که تیم ام‌صلال یکی از بهترین تیم‌های قطر است شاهکار نکرده است زیرا اکنون تیمش در رده ششم قرار دارد.

در مورد موضوع برخوردش با تامر جمال این نشریه قطری این طور بیان کرد که یک بازیکن در 20 دقیقه حضورش مگر می‌شود تمام موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند؟ در جهان فوتبال مشاهده می‌کنیم که مهاجمان تاپ دنیا موقعیت‌های صد در صد را به هدر می‌دهند آیا سرمربیان این طور با بازیکانش رفتار می‌کنند. درست است رفتار بازیکن خوب نبود اما این اولین بار اویگون نبود پیش از این هم این طور رفتارها از او سر زده است.

این نشریه تحلیلی قطری در پایان در مورد قرارگرفتن آندو در لیست سیاه سرمربی ام‌صلال نوشت: علت اینکه تیموریان و جرمی در لیست سیاه ام‌‌صلال قرار دارد این است که اویگون از ابتدا این بازیکنان را نمی‌خواست و سران باشگاه علارغم مخالفت او این دو بازیکن را خریدند. زیرا او دو بازیکن دیگری را زیر نظر داشت و می‌خواست بازیکنان مورد علاقه خود را بیاورد. از آن زمان تا کنون رابطه خوبی با بازیکنانش نداشت زیرا حرفش را گوش ندادند.

در این گزارش مشخص شد که کاپیتان تیم‌ملی کشورمان عملکرد خوبی داشته و علت اینکه باشگاه ام‌صلال او را نمی‌خواهد بر می‌گردد به سرمربی ترک‌تبار که از اول با او آمدنش مشکل داشته است.

حال باید ببینیم کاپیتان تیم‌ملی کشورمان چه تصمیمی می‌گیرد اما بنا بر سخنان مدیر برنامه آندو ، وی تا پایان این فصل با ام‌صلال قرار داد دارد.


ویدیو : چرا آندو در لیست سیاه ام‌صلال قرار گرفت؟