پیش بازی ولفسبورگ-دورتموند : تنها 2 امتیاز فاصله بین شاگردان کلوپ و لیگ اروپاست ...


تنها 2 امتیاز فاصله بین شاگردان کلوپ و لیگ اروپاست و در فاصله چهار بازی تا پایان، شاگردان کلوپ تلاش‌های پایانی خود را انجام می‌دهند. ورزش سه: تنها 2 امتیاز فاصله بین شاگردان کلوپ و لیگ اروپاست و در فاصله چهار بازی تا پایان، شاگردان کلوپ تلاش‌های پایانی خود را انجام می‌دهند.

ولفسبورگ

ولفسبورگ با کسب 65 امتیاز از 32 بازی، در رده ی دوم جدول بوندس لیگا قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود،2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و حال باید به مصاف دورتموندی بروند که بسیار با انگیزه است. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 1 پیروزی سهم ولفسبورگ و 2 پیروزی سهم دورتموند بوده و یک تساوی نیز به ثبت رسیده است. هکینگ تمامی بازیکنان اصلی خود را برای این بازی در اختیار دارد.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ با کسب 43 امتیاز از 32 بازی، در رده ی هفتم جدول بوندس لیگا قرار دارند و تنها 2 امتیاز با کسب سهمیه لیگ اروپا فاصله دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. دورتموند همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارد وتا پایان فصل، انگیزه های زیادی دارد. با وجود نتایج ضعیف تا نیم فصل، دورتموند در نیم فصل دوم متحول شد و موفق شد تا نیمه ی بالای جدول صعود کند. حال آنها خود را برای یک خداحافظی با شکوه با یورگن کلوپ آماده می‌کنند و قصد دارند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند."


ویدیو : پیش بازی ولفسبورگ-دورتموند