پیش بازی بازل - لیورپول : از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لیورپول میهمان ...


از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لیورپول میهمان بازی سوئیس خواهد بود. طرفداری: از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لیورپول میهمان بازی سوئیس خواهد بود.

زمان و مکان بازی

چهارشنبه 9 مهر؛ ورزشگاه سنت یاکوب پارک شهر بازل؛ ساعت 22:15

خلاصه بازی آرسنال و لیورپول , بازی لیورپول و ساوتهمپتون , خلاصه بازی لیورپول و بارسلونا

ترکیب احتمالی دو تیم

خلاصه بازی لیورپول چلسی , پیش بازی لیورپول لستر سیتی , بازی چلسی لیورپول

بازل

صدرنشین لیگ سوئیس باید در حالی به مصاف لیورپول برود که در بازی قبل خود مقابل رئال مادرید شکست سنگین 5-1 را متحمل شده بود و اکنون به دنبال جبران نتیجه است و می خواهد با کسب امتیاز مقابل لیورپولی که این روزها چندان حال و روز خوشی ندارد، امیدهایش به صعود از گروه را زنده نگه دارد.

پائولو سوسا  در بازی چهارشنبه شب نمی تواند از ایوان ایوانوف به دلیل مصدومیت و مارسلو دیاز به دلیل محرومیت استفاده کند ولی چندان مشکلی برای پر کردن جای خالی آن ها ندارد و همچنین با بازگشت گاشی، دای و گونزالز دست او برای انتخاب ترکیب اصلی بازتر خواهد بود.

لیورپول

قرمزهای آنفیلد با وجود اینکه در یک بازی بسیار سخت موفق شدند 2-1 لودوگورتس را شکست دهند، در لیگ برتر حال و روز چندان خوشی ندارند و در سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند. شاگردان برندن راجرز امید بسیار زیادی به بالوتلی دارند تا در نبود استوریچ بتواند مشکل گلزنی در این تیم را حل کند. بندرنشینان آنفیلد قصد دارند با پیروزی در این بازی شرایط خود برای صعود را بهبود بخشند.

در بازی مقابل بازل، لیورپول امره کان، دنی استوریچ، یان فلانگان، گلن جانسون و جو آلن استفاده کند و همین شرایط را برای لیورپولی ها سخت خواهد کرد. همچنین ساخو، مدافع این تیم نیز به دلایلی که ذکر نشد شاید در بازی فردا به میدان نرود.


ویدیو : پیش بازی بازل - لیورپول