پیش‌بینی بهترین‌های اسكار هشتاد و هشتم : با نزدیك شدن به فصل جوایز كه مهم‌ترین ...


با نزدیك شدن به فصل جوایز كه مهم‌ترین آنها آكادمی اسكار است، بازار پیش‌بینی‌ها داغ است و سایت «ایندی‌وایر» كه به تحلیل اخبار و وقایع سینمایی می‌پردازد در مورد فیلم‌های مدعی در آكادمی اسكار هشتادوهشتم گمانه‌زنی‌هایی كرده است. روزنامه اعتماد: با نزدیك شدن به فصل جوایز كه مهم‌ترین آنها آكادمی اسكار است، بازار پیش‌بینی‌ها داغ است و سایت «ایندی‌وایر» كه به تحلیل اخبار و وقایع سینمایی می‌پردازد در مورد فیلم‌های مدعی در آكادمی اسكار هشتادوهشتم گمانه‌زنی‌هایی كرده است. به دلیل اكران نشدن بسیاری از فیلم‌هایی كه ساخته كارگردانان برجسته هستند، پیش‌بینی‌های منتقد این سایت، «پیتر نت» كامل نیست.

 بهترین جراح بینی , بهترین جراح بینی در تهران , چگونه بدون عمل جراحی بهترین بینی

ممكن است برترین فیلم‌های جشنواره ساندنس مانند فیلم‌های «بروكلین» و «من و ارل و دختر در حال مرگ» با سرنوشتی كه «پسربچگی» و «شلاق» در اسكار ٢٠١٥ داشتند، روبه‌رو خواهند شد؟ «كارول» ساخته «تاد هاینز» چطور؟ فیلم كارول با سر و صدایی كه در جشنواره كن به پا كرد می‌تواند جایزه بهترین فیلم را برای هاینز به ارمغان بیاورد؟ یا فیلم انیمیشن «پشت و رو» می‌تواند افتخاری برای كمپانی پیكسار باشد؟ فیلم‌های پرفروش تابستانی مانند «مكس دیوانه: جاده خشم» و «فورا از خیابان كمپتون خارج شو» می‌توانند نامزد بهترین فیلم اسكار شوند؟

اما تا پاییز و اكران فیلم‌های اسطوره‌ای سینما جواب دادن به این سوال‌ها سخت است. فیلم‌های «هشت منفور» از «كوئنتین تارانتینو»، «خوشی» ساخته «دیوید او. راسل»، «بازگشته» به كارگردانی «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» و «پل جاسوس‌ها» از «استیون اسپیلبرگ» می‌توانند كارگردانان‌شان را به میدان اسكار ببرند؟

پیش بینی کارشناسان از بهترین زمان برای خرید مسکن , بهترین جراحان بینی در رشت , بهترین جراح بینی رشت
کارول

فیلم‌هایی كه براساس زندگینامه اشخاص مطرح ساخته شده‌اند مدعیان دیگر این رقابت محسوب می‌شوند. زندگینامه «استیو جایز» خالق كمپانی «اپل» (با بازی «مایكل فاسبندر»)، زندگینامه «دالتون ترومبو» (با بازی «برایان كرانستون»)، زندگینامه «مكس پركینز» ویراستار كتاب (كالین فرث)، زندگینامه «لیلی الب» هنرمند (با بازی «ادی ردمین»)، زندگینامه جنایتكار بدنام «وایتلی بلگر» (با بازی «جانی دپ»)، زندگینامه
«دان رادر» گوینده خبر (با بازی «رابرت ردفورد») و همچنین زندگینامه «مایلز دیویس» موزیسین سبك جاز در این فهرست قرار می‌گیرند. در این فهرست چیرگی مردان بر فیلم‌های اقتباسی براساس زندگینامه به چشم می‌خورد.

اما در سوی دیگر میدان فیلم‌های ساخته زنان یا در مورد مسائل زنان نیز مدعی حضور در بخش بهترین فیلم آكادمی اسكار هشتادوهشتم هستند. فیلم‌ «حق رای» ساخته «سارا گاورون» و با بازی «مریل استریپ»، «هیولای پول» به كارگردانی «جودی فاستر» و همچنین «در كنار دریا» به كارگردانی «آنجلینا جولی» در فهرست فیلم‌های زنانه قرار می‌گیرند.

بهترین داروی آبریزش بینی , بهترین روش قطع آبریزش بینی , بهترین راه درمان آبریزش بینی
من و ارل و دختر در حال مرگ

براساس فیلم‌هایی كه تا به‌حال اكران شده یا در جشنواره‌ها شركت داشته‌اند، بهترین فیلم‌هایی كه می‌توان روی حضور آنها در اسكار شرط بست: فیلم «بروكلین» به كارگردانی «جان كرولی»، فیلم «كارول» به كارگردانی «تاد هاینز» و فیلم «پشت و رو» به كارگردانی «پیتر داكتر» و «رانی دل كارمن».

فیلم‌هایی كه تا به حال آنچنان موفقیتی نداشتند اما ممكن است در اسكار جان تازه‌ای بگیرند:

«مكس دیوانه: جاده خشم» به كارگردانی «جورج میلر»، «آدم‌كش مزدور» به كارگردانی «دنیس ویلنوو»، «فورا از خیابان كمپتون خارج شو» به كارگردانی «اف.‌گری گِری» و فیلم «جوانی» ساخته «پائولو سورنتینو».

فیلم‌هایی كه به نظر نمی‌رسد در بخش بهترین فیلم جایزه‌ای عایدشان شود:

«٤٥سال» ساخته «اندرو هی»، «پایان سفر» از «جیمز پونسولت»، «دور از اجتماع خشمگین» از «توماس وینتربرگ»، «من و ارل و دختر در حال مرگ» ساخته « آلفونسو گومز-رجون» و «پسر سائول» ساخته «لازلو نمس».

بهترین قرص آبریزش بینی , بهترین ها برای بعد از عمل بینی , بهترین جراح بینی در رشت
هشت نفرت انگیز

فیلم‌هایی كه هنوز ندیدیم اما پتانسیل حضور در فهرست بهترین فیلم‌های آكادمی اسكار را دارند:

«پل جاسوس‌ها» ساخته «استیون اسپیلبرگ»، «دختر دانماركی» ساخته «تام هوپر»، «هشت منفور» از «كوئنتین تارانتینو»، «نابغه» ساخته «مایكل گراندج»، «خوشی» به كارگردانی «دیوید او. راسل»، «بازگشته» به كارگردانی «آلخاندرو گونزالس ایناریتو»، «استیو جابز» به كارگردانی «دنی بویل»، «حق رای» به كارگردانی «جودی فاستر»، «ترومبو» به كارگردانی «جی روچ».

امسال هم مانند گذشته بخش بهترین بازیگر مرد اسكار می‌تواند رقابتی تمام عیار با حضور بازیگران درجه یك باشد. «لئوناردو دی‌كاپریو»، «جانی دپ»، «ویل اسمیت»، «برادلی كوپر»، «رابرت ردفورد»، «مایكل فاسبندر»، «جیك جلینهال» و «دان چیدل» بازیگران قدری هستند كه تا به حال موفق به دریافت جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد نشده‌اند اما امكان حضورشان در بخش نامزدهای سال جاری بسیار زیاد است.

بهترین قرص ضد ابریزش بینی , بهترین راه باز کردن گرفتگی بینی , بهترین رستوران های تهران در دورادو
فیلم استیو جابز

اما «ادی ردمین» سال گذشته برای بازی در «فرضیه همه‌چیز» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت كرد. او امسال نیز با بازی در فیلم «دختر اسكاتلندی» به كارگردانی «تام هوپر» حضور خود را در این میدان رقابت حتمی كرده است. آیا ردمین نیز مانند «تام هنكس» و «اسپنسر تریسی» می‌تواند دو سال متوالی برنده جایزه اسكار شود؟

اما در مجموع «دان چیدل» برای بازی در فیلم «مایل‌‌های طی نشده»، «برایان كرانستون» در «ترومبو»، «مت دیمون» در «مریخی‌»، «جانی دپ» در «توده سیاه»، «لئوناردو دی‌كاپریو» در «بازگشته»، «تام هنكس» در «پل جاسوس‌ها»، «مایكل فاسبندر» در «استیو جابز»، «كالین فرث» در «نابغه»، «رابرت ردفورد» در «حقیقت» و «ادی ردمین» در «دختر اسكاتلندی» از بازیگرانی هستند كه براساس محاسبات پتانسیل حضور در این رقابت را دارند.

جراحی بینی , بهترین فیلم های 2016 , بهترین سایت افزایش بازدید رایگان
پل جاسوسان

 «كیت بلانشت»، «مریل استریپ»، «ساندرا بولاك»، «جنیفر لارنس» و «جولیان مور» از بازیگرانی هستند كه در سال‌های اخیر جایزه اسكار را به دست آورده‌اند و فیلم‌هایی كه در آنها بازی كرده‌اند به زودی اكران می‌شود و این بازیگران در فهرست رقیبان جایزه بهترین بازیگر زن امسال اسكار حضور خواهند داشت. البته در اتفاقی نادر نیز ممكن است «شارلیز ترون» برای بازی در فیلم «مكس دیوانه: جاده خشم» قدم در صحنه این رقابت بگذارد و تمامی رقبا را پشت سر بگذارد.


ویدیو : پیش‌بینی بهترین‌های اسكار هشتاد و هشتم