پیشنهاد 5 میلیاردی به پدیده تیم ملی در جام ملت ها : مرتضی پورعلی گنجی مدافع ...



پدیده شاندیز , پدیده , پیشنهاد نام دامنه

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پدیده ایران در جام ملت های آسیا، با تیم تیانجین چین به توافق رسید.

  این بازیکن روز یکشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را با نفت تهران برگزار می کند و سپس راهی چین می شود تا با تیانجین قرارداد ببندد.

سرمربی این تیم آری هان معروف است که سابقه مربیگری در پرسپولیس را هم دارد. پورعلی گنجی تا پایان فصل جاری با نفت قرارداد دارد اما پس از توافق با مسئولان این باشگاه تصمیم گرفت تا راهی شرق آسیا شود. حاصل این انتقال برای نفت تهران، هم رقمی چشمگیر است.

 این بازیکن هم نزدیک به یک میلیون و نیم دلار از تیانجین چین دریافت خواهد کرد. پورعلی گنجی در سال های گذشته همواره جزو بازیکنان ارزان قیمت نفت تهران بود و حالا با انتقال به باشگاه چینی، دوره ای جدید در فوتبالش را تجربه می کند. مرتضی پورعلی گنجی پدیده فوتبال ملی ایران در جام ملتهای آسیا بود. او با تدبیر کارلوس کروش از پست هافبک میانی به خط دفاع رفت و در حضور امیرحسین صادقی و در غیاب پژمان منتظری توانست یار ثابت تیم ملی شود و یکی از بازیکنانی باشد که بیشترین تایم را برای تیمش به میدان رفت. بعد از جام ملتهای آسیا او با پیشنهادهای مختلفی روبرو شد اما تصمیم گرفت یکی از نخستین بازیکنانی باشد که شرق آسیا را برای ادامه فوتبالش انتخاب می کند.

این بازیکن در جلسه ای که با مسئولان نفت داشت از آنها خواسته تا با جدایی اش برای پیوستن به لیگ چین موافقت کنند.

پورعلی گنجی که در نفت در پست هافبک میانی بازی می کند برای بازی در خط دفاعی به تیم آری هان می پیوندد که یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیاست. او برای تصمیم جدیدش با سرمربی تیم ملی هم مشورت کرده است . کارلوس کروش هم تصمیم گیری در این زمینه را به خود او واگذار کرده و گفته است: «اگر فکر می کنی به نفعت است، به چین برو. سعی کن بهترین تصمیم را بگیری.»

پورعلی گنجی به عنوان مدافع مرکزی برای تیانجین بازی می کند و آری هان رویش حساب ویژه ای باز کرده است. خیلی از بازیکنان ایران در سال های گذشته از چین پیشنهاد داشته اند ولی نپذیرفته اند راهی شرق آسیا شوند. رضا شاهرودی تنها بازیکن ایرانی بود که راهی لیگ چین شد و هنوز هم از روزهای سختش در آنجا حرف می زند.

 اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین
 


ویدیو : پیشنهاد 5 میلیاردی به پدیده تیم ملی در جام ملت ها