پیشنهاد نوروزی «پنگول» به بچه ها : هومن حاجی عبداللهی صداپیشه عروسک پنگول درخواست ...


هومن حاجی عبداللهی صداپیشه عروسک پنگول درخواست های پنگول از بچه ها را برای آنها در ایام عید طرح کرد و به آنها گفت که در عید به پدر و مادرهایشان بیشتر احترام بگذارند و دایم قهر نکنند. خبرگزاری مهر: هومن حاجی عبداللهی صداپیشه عروسک پنگول درخواست های پنگول از بچه ها را برای آنها در ایام عید طرح کرد و به آنها گفت که در عید به پدر و مادرهایشان بیشتر احترام بگذارند و دایم قهر نکنند.

هومن حاجی عبداللهی صداپیشه عروسک پنگول با بیان این مطلب که این عروسک در ایام عید برای کودکان توصیه هایی دارد، از زبان پنگول این توصیه ها را برای کودکان بیان کرد و گفت: بچه ها در ایام نوروز بیشتر از قبل به حرف های پدر و مادرهای خود گوش کنند و به آنها احترام بگذارند.

وی ادامه داد: بچه ها نباید به پدر و مادر ها برای خواسته هایشان اصرار کنند. اگر مهمانی و یا جایی صلاح بود و والدین خواستند آنها را ببرند با آنها بروند اما اگر صلاح نبود قهر و گریه نکنند. در دید و بازدیدها هم اگر بزرگترها به آنها عیدی دادند تشکر کنند و اگر عیدی نگرفتند نباید قهر کنند. مهمتر از اینکه یادشان باشد که زیاد آجیل و شیرینی نخورند و قرار نیست که در این 13 روز تعطیلات فقط بخورند و استراحت کنند.

صداپیشه پنگول با اشاره به فرصت تعطیلات نوروزی برای کودکان جهت خواندن درس و کتاب، گفت: کودکان بهتر است در نوروز از والدین بخواهند کتاب هایی را که دوست دارند برایشان بخوانند و یا آنهایی که درس دارند پیک هایشان را انجام دهند و درس‌های شان را مرور کنند.

حاجی عبداللهی همچنین بیان کرد: پنگول در ایام نوروز در برنامه «رنگین کمان» حضور دارد و ماجراهایی برایش اتفاق می افتد که بسیار دیدنی است. او امسال همیار پلیس هم شده و ماجراهایی با کیمیا و باقی شخصیت های این برنامه دارد. پنگول از بچه ها می خواهد که برنامه خودشان را ببینند و به عنوان عروسکی که بچه ها دوستش دارند از آنها می خواهد که به پدر و مادرشان احترام بگذارند و قدر آنها را بدانند و حواسشان باشد که در این روزهای تعطیلی و ایام عید بداخلاقی نکنند تا هم به آنها و هم به پدر و مادرشان خوش بگذرد.

برنامه «رنگین کمان» در ایام عید هر روز ساعت 13:40 دقیقه از شبکه تهران روی آنتن می رود.


ویدیو : پیشنهاد نوروزی «پنگول» به بچه ها