پیشنهاد جنجال برانگیز تازه دونالد ترامپ : نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ...



جنجال تازه درباره همسر ترامپ , دونالد ترامپ , دونالد ترامپ جونیور

نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ایالات متحده باید سفارت خود در اسرائیل را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی در نشست سالیانه کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک، تاکید کرد: ما سفارت خود را به پایتخت مردم یهودی یعنی بیت المقدس منتقل خواهیم کرد.

وی در جمع 18 هزار نفر از شرکت کنندگان در این نشست تصریح کرد: اسرائیل برای همیشه یک کشور یهودی خواهد بود و باید به عنوان یک کشور یهودی باقی بماند.

ترامپ گفت: اگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، هیچ تنشی در روابط آمریکا و اسرائیل وجود نخواهد داشت.

وی افزود: زمانی که رئیس جمهور شوم، دوران رفتار کردن با اسرائیل مانند شهروند طبقه دوم پایان خواهد یافت و بلافاصله با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار خواهم کرد.

ترامپ اظهار داشت: در هر گونه مذاکره صلح بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها، بی طرف نخواهم بود چرا که هیچ گونه هم ارزی اخلاقی بین آنها وجود ندارد. در جامعه فلسطینی، قهرمان ها کسانی هستند که یهودیان را به قتل می رسانند. ما نمی توانیم اجازه دهیم که این اتفاق از این پس نیز ادامه یابد. ما باید به این مساله همین الان پایان دهیم.

 

اخبار بین الملل - تسنیم


ویدیو : پیشنهاد جنجال برانگیز تازه دونالد ترامپ