پیشنهاد بودجه ۷۵ هزار میلیارد تومانی یارانه ها در سال ۹۱ :     رئیس کمیسیون ...



 

یارانه 250 هزار تومانی و مردم هر طور خواستند لباس بپوشند ، پوپولیسم است , یارانه 100 هزار تومانی دولت , چک 5 هزار میلیارد تومانی برای سانتافه

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی پیشنهاد آزادسازی ۷۵ هزار میلیارد تومان یارانه در سال ۹۱ در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

ارسلان فتحی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه امروز در کمیسیون اقتصادی تعیین خواهد شد، اظهارداشت: عدد مشخصی را برای این کار در نظر خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که علت عدم تعیین منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه چه بوده است و دولت چه پاسخی در این باره دارد، بیان کرد: در صورتی که دولت رقمی را برای منابع یارانه ها پیشنهاد ندهد کمیسیون اقتصادی عددی را در بودجه پیشنهاد خواهد داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: پیشنهاد کمیسیون اقتصادی ۷۵ هزار میلیارد تومان برای سال آینده است که در بودجه سهم دولت ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال آینده خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه امسال دولت رقم ۵۴ هزار میلیارد تومان را استحصال نکرده است، این حجم قابل تحقق خواهد بود، گفت: روز گذشته آقای مصباحی مقدم این برآورد برای اصلاح قیمت ها را ۷۵ هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرد که مورد موافقت قرار گرفت تا در امروز در کمیسیون اقتصادی مطرح و تصویب شود.

فتحی پور در خصوص موضع دولت درمورد اصلاح قیمت ها برای سال آینده و اینکه گفته می شود دولت از اوایل سال آینده این اقدام را انجام خواهد داد، بیان کرد: طبق قانون باید درآمد هدفمندی یارانه ها در بودجه مشخص شود و دولت بدون اجازه مجلس نمی تواند قیمت ها را اصلاح کند..... /  خبرگزارى : فارس

 



ویدیو : پیشنهاد بودجه ۷۵ هزار میلیارد تومانی یارانه ها در سال ۹۱