پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف : گشت و گذار ما در کمد مردان جوانی که این روزها ...


گشت و گذار ما در کمد مردان جوانی که این روزها به عنوان مدل برای برندهای مختلف فعالیت می‌کنند، ادامه دارد. این بار سراغ سامان نایبی رفتیم که در نمایش مد نوین چرم فعالیت می‌کند. ست‌های لباس او به مردان جوان یاد می‌دهد که چگونه ست‌های پاییزی بسازند.
مجله زندگی ایده آل: گشت و گذار ما در کمد مردان جوانی که این روزها به عنوان مدل برای برندهای مختلف فعالیت می‌کنند، ادامه دارد. این بار سراغ سامان نایبی رفتیم که در نمایش مد نوین چرم، حضور داشته است. او همچنین به‌عنوان مربی برای مدل‌ها فعالیت می‌کند. ست‌های لباس او به مردان جوان یاد می‌دهد که چگونه با پیراهن‌های مردانه ساده و چارخانه، ست‌های پاییزی شکیل و برازنده بسازند.

پسران جوان و اسپرت پوش می‌توانند با انتخاب پیراهن های چارخانه آستین بلند، به استقبال فصل پاییز بروند؛ حتی می‌توانند از نمونه‌های پاییزی این پیراهن‌ها خریداری کنند که از دولایه نخی دوخته شده و در کنار خنک و لطیف بودن،گرمای بیشتری نسبت به پیراهن‌های مردانه معمولی دارد. برای فصل پاییز بهتر است سراغ چارخانه‌هایی با رنگ‌های تیره‌تر مثل آبی، خاکستری، سبز تیره و … بروید. چارخانه‌هایی با رنگ‌های شاد مناسب روزهای گرم تابستانی است.

معروف , امر به معروف , سعید معروف

پیراهن چارخانه خودتان را می‌توانید با هررنگ و هرمدل شلوار جینی بپوشید ولی اگر شاغل هستید ، شلوار جین کلاسیک و ساده انتخاب بهتری است و به جلب اعتماد اطرافیان و همکاران کمک می‌کند.

 برای چنین ستی می‌توانید از ساعت‌های خیلی اسپرت با صفحه‌های خیلی بزرگ بابندهای کربنی یا استیل استفاده کنید ولی یک ساعت چرم کلاسیک در هر موقعیتی، زیبا و برازنده است و شما را تبدیل به یک آقای شیک پوش می‌کند.

 دیر یا زود، اولین بادهای خنک پاییزی از راه می‌رسند. روزهای بلاتکلیفی که بارانی و کاپشن، به درد نمی‌خورد و از طرف دیگر یکی پیراهن کافی نیست. برای چنین روزهایی که اصولا تا پایان مهر ماه و حتی روزهای ابتدای آبان ماه ادامه پیدا می‌کنند، سراغ یک ژاکت نازک با بافت ظریف بروید. ژاکت کلاسیک مردانه‌ای که یقه هفت یا گرد دارد و جلوی آن با دگمه بسته می‌شود، انتخاب خوبی است. این ژاکت به دلیل سبکی، در جابه‌جایی طول روز آزاردهنده نیست. این ژاکت را بهتراست، مشکی یا قهوه‌ای سوخته بخرید که با تمام ست‌ها قابل استفاده باشد.


چنین ست اسپرتی دست شما را برای انتخاب کفش باز می‌گذارد. از کفش‌های اسپرت ورزشی تا کالج را می توانید همراه با این ست بپوشید اما بهترین انتخاب یک کفش چرم نیمه اسپرت است؛ چنین کفشی هم راحتی پای شما را تضمین می‌کند و هم ست اسپرت شما را شکیل‌تر نشان می‌دهد.

امر به معروف و نهی از منکر , مدل مانتو پاییزی , وب سایت های معروف جهان


آقای با وقار

دستمال گردن انتخاب خوبی برای روزهای پاییزی است. هنوز هوا آن قدر سرد نشده که شما به پوشش بیشتر احتیاج داشته باشید ولی بد نیست، هوشمندی خود در انتخاب لباس متناسب با فصل را نشان بدهید. یکی از بهترین انتخاب‌ها دستمال گردن است. اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا برنامه رسمی شبانه را دارید، از دستمال گردن ابریشمی یا نخی مرغوب با طرح و نقش کلاسیک استفاده کنید. دقت کنید دستمال گردن به خوبی اتو خورده باشد و چروکی روی آن دیده نشود تا وقار شما زیر سوال نرود. برای این مدل، دستمال گردن مربعی را از قطر تا کنید. مثلث ایجاد شده را دور گردن بیندازید، طوری که سر مثلث آن جلو یقه پیراهن باشد و دو سر آن را پشت گردن گره بزنید. گره کوچک و ظریف باشد تا از پشت پیراهن دیده نشود. اگر لازم شد از سنجاق قفلی استفاده کنید.

میوه های پاییزی , برگ پاییزی , سایت های معروف ایرانی


 اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا برنامه رسمی را دارید و می‌خواهید از دستمال گردن استفاده کنید، بهتر است یک پیراهن ساده انتخاب کنید. رنگ‌های مناسب برای شرکت در یک مراسم رسمی، مشکی، سورمه‌ای و سفید است. اگر رنگ‌های تیره را انتخاب کردید، دستمال گردن با رنگ روشن انتخاب کنید و برعکس. اگر اضافه وزن به ویژه در ناحیه شکم و پهلو دارید، سراغ رنگ‌های تیره بروید. برای این ست می توانید از پیراهن‌های اسلیم و ساده استفاده کنید ولی برای موقعیت‌های رسمی، پیراهن‌های ساده، انتخاب سنجیده‌تری است.

نکات کلیدی در شیک پوشی یک آقا، ساعت و کفش است. باید دقت کنید. در کنار چنین ستی و برای شرکت در یک برنامه رسمی، به یک ساعت با بند چرمی و قاب فلزی احتیاج دارید. قاب ساعت شما می‌تواند به رنگ طلایی، استیل یا مسی باشد. امسال ساعت‌هایی با رنگ طلایی و مسی (طلای سرخ) بازار گرمتری داشتند اما اگر می‌خواهید یک ساعت کلاسیک چرم برای سال‌ها داشته باشید، ساعت طلایی بدون برق زیاد یا استیل انتخاب کنید. ساعت چرم با بند قهوه‌ای در چنین ست تیره رنگی، بیشتر چشمگیر است.

متن پاییزی , رستوران های معروف تهران , صبح پاییزی

کامل کننده این ست، یک شلوار ساده است ولی ترجیحا شلوار را همرنگ پیراهن خودتان انتخاب کنید. کمربند را فراموش نکنید. می توانید رنگ کمربند را با رنگ بند ساعت و کفش خودتان ست کنید، یعنی محصولات چرمی که استفاده می‌کنید به رنگ قهوه‌ای باشد ولی کمربند و کفش مشکی هم انتخاب خوبی برای این ست است. وقتی کلیت لباس شما ساده و یکرنگ است، در انتخاب شکل سگک کمربند دقت کنید چون بیش از همیشه به چشم می‌آید. برای چنین ستی به یک سگک ساده و کلاسیک احتیاج دارید.


از ما بپرسید

ایمیل‌های بسیاری به دست من رسید که امکان پاسخگویی تمام آنها وجود ندارد ولی تا جای امکان به سؤالات شما پاسخ خواهم داد. بسیاری از دوستان سؤال کرده بودند که آیا شرایط لازم برای مدل شدن را دارند. برای پاسخگویی به این سؤال لطفا مشخصات خودتان شامل قد، وزن، دور کمر، دور سینه و دور ران خود را ایمیل کنید. پاسخگویی به این سؤال از روی عکس‌ها میسر نیست و به اطلاعات دقیق شما نیاز دارد.

باران پاییزی , عکس پاییزی عاشقانه , امربه معروف

فیروزه.کی.اچ: آیا آموزشگاه معتبر برای آموزش حرفه مادلینگ در ایران وجود دارد ؟

 پاسخ : نه؛ مرکز رسمی برای آموزش مادلینگ در ایران وجود ندارد البته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درصدد است که مرکزی برای مدیریت این حرفه راه‌اندازی کند. تا امروز شرکت‌هایی که درصدد برگزاری نمایش بوده‌اند، برای مدل‌ها دوره‌های تمرینی برگزار کرده‌اند و آموزش رسمی وجود نداشته است.

فرشید: قد من بالای 190 سانتی‌متر است، چه لباس‌هایی باید بپوشم؟

پاسخ: هنگام خرید دقت کنید دراپ لباس 8 باشد تا کوتاه به نظر نرسد. دراپ 8 بلندترین قد لباس موجود در بازار است. از پوشیدن لباس‌های راه راه عمودی که باعث می‌شود بلندتر به نظر برسید، خودداری کنید. به جای رنگ‌های تیره، بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده کنید. لباس‌هایی با برش راسته برای آدم‌های قد بلند انتخاب خوبی است. در هنگام خرید شلوار هم مدل بوت کات بخرید.

میلاد: آیا اصلا می‌توان مدل شد یا باید منتظر شانس بود؟

پاسخ: من اسم این را شانس نمی‌گذارم، می‌گویم استفاده بهینه از فرصت‌ها و موقعیت‌ها. امیدوارم اگر شرایطش را دارید، این موقعیت برای شما هم میسر شود.

آ.ا: من در ناحیه شکم اضافه وزن دارم و رنگ پوستم تیره است. چه مدل لباس‌هایی مناسب من است؟

پاسخ: لباس‌های تیره بپوشید اما چون پوست خودتان تیره است سراغ رنگ مشکی نروید، مثلا سورمه‌ای انتخاب خوبی برای شما است. سراغ لباس‌های تنگ به خصوص در ناحیه شکم نروید. همچنین لباس‌های راه دار عمودی در پوشاندن چاقی موضعی شما موثر هستند.


ویدیو : پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف