پیشنهادهای فرهنگی کمند امیرسلیمانی : کمند امیرسلیمانی این روزها مشغول تمرین ...


کمند امیرسلیمانی این روزها مشغول تمرین تئاتر است. او در یکی- دو سال گذشته در این عرصه فعال تر شده و در چند نمایش روی صحنه رفته. کمند که پیش از این چند سالی مقیم دبی شده بود به کشور بازگشته و در تهران زندگی می کند. این بازیگر سینما و تلویزیون پیشنهادهای جالبی دارد.



هفته نامه زندگی مثبت: کمند امیرسلیمانی این روزها مشغول تمرین تئاتر است. او در یکی- دو سال گذشته در این عرصه فعال تر شده و در چند نمایش روی صحنه رفته. کمند که پیش از این چند سالی مقیم دبی شده بود به کشور بازگشته و در تهران زندگی می کند. این بازیگر سینما و تلویزیون پیشنهادهای جالبی دارد.

کمند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی و همسرش , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کتاب

کم و بیش سعی می کنم کتاب هم بخوانم و خودم را در فضای مطالعه قرار دهم. البته باز هم به دلیل گرفتاری ها و مشغله های کاری نمی توانم ساعات مشخصی را به کتار خواند اختصاص دهم اما هر فرصتی که برایم فراهم شود سراغ کتاب می روم. اخیرا کتاب «بی شعوری» را خواندم که به نظرم کتاب جالبی بود و در آن شرایطی که من آن را خواندم خیلی به دلم نشست. به هرحال این کتاب حتما خوب بوده که اینقدر هم پرفروش بوده و خیلی ها را جذب کرده.

کمند امیرسلیمانی تیاتر , راز زیبایی کمند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی و برادرش


موسیقی

موسیقی را دوست دارم و در هر زمینه ای آن را گوش می دهم. از آنجایی که من کار تئاتر و حرکت نیز انجام می دهم برخی از موسیقی ها را به طورخاص حتما گوش می دهم و منتظرم تا کار جدیدی بیاید و سراغش بروم. آخرین کاری که گوش کردم و خیلی دوستش دارم آلبوم «ملودیکا» سامان احتشامی است. به نظرم گوش کردن این آلبوم در روزهایی که مدام استرس و شتاب داریم خیلی خوب است و باعث می شود حال و هوایمان عوض شود. کارهای علی زند وکیلی را هم خیلی دوست دارم و پیشنهاد می کنم گوش کنید. چندی پیش به کنسرت این خواننده رفتم. خیلی تشویق شدم که موزیک هایش را بیشتر گوش کنم.

کمند امیرسلیمانی و پدرش , عکس کمند امیرسلیمانی و پسرش بیوگرافی کمند امیرسلیمانی , عکس همسر کمند ، سپند و سعید امیرسلیمانی


سفر

ما به خاطر حرفه مان سفرهای زیادی می رویم، البته منظورم صرفا سفر کاری نیست، ما به مراسم و همایش های زیادی دعوت می شویم و همین موضوع باعث می شود سفرهای کوتاه یکی-دو روزه برایمان پیش بیاید. به همین دلیل بیشتر شهرهای ایران را می بینیم. نکته ای که به نر من درباره سفر وجود دارد این است که مردم کشورهای دیگر اصولا همیشه در سالن برنامه ای از پیش تعیین شده برای سفر خود دارند که به هیچ وجه هم آن را کنسل نمی کنند برای تعطیلات تابستانی و یا تعطیلات سال نویشان به کشوری دیگر سفر می کنند یا به جایی می روند که از فضای کار و زندگی روزمره دور باشند اما در کشور ما این فرهنگ یک مقدار کمرنگ است.

تولد بازیگر خانم کمند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی ایلیا , کمند امیرسلیمانی همسرش

مثلا اگر قرار است سفر خارج از کشور برویم دنبال تور ارزان می گردیم و منتظر حراج می شویم تا بیشترین بهره برداری را بکنیم اما پیشنهاد من برای سفر جایی است که خودم نرفته ام. این روزها هوای تهران گرم است و فکر می کنم فرصت مناسبی است تا سمت اردبیل و تبریز، مثلا جایی مثل سرعین برویم. الان هوای آنجا خنک است و علاوه بر این مناطق دیدنی زیادی دارد. سنندج هم هوای خنک و طبیعت زیبا و بکری دارد.


اوقات فراغت

سعی می کنم وقتم را در اوقات فراغت طوری تقسیم کنم که به همه کارهای مورد علاقه ام برسم. کنار خانواده ام هستم، با دوستانم به کافی شاپ و رستوران می رویم. البته من آشپزی هم خیلی دوست دارم و اگر زمان خالی داشته باشم ترجیح می دهم آشپزی کنم چون غذا درست کردن یکی از کارهایی است که ذهنم را کمی فارغ می کند. وقتی وقت خالی دارم به فضای مجازی می روم، با پسرم وقت می گذرانم و سعی می کنم این کارها را با توجه  به حال و وقتم انجام دهم.

کمند امیرسلیمانی و پسرش , عکس کمند امیرسلیمانی و پدر و مادرش عکسها , کمند امیرسلیمانی رقص


ویدیو : پیشنهادهای فرهنگی کمند امیرسلیمانی