پیرموذن: تندروها از ظریف عذرخواهی کنند : یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره ...


یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع سفرا گفت: با توجه به تعریف و تمجید و حمایت ویژه رهبری از وزیر امور خارجه، باید آنانی که دکتر ظریف را به لحاظ منافع جناحی و باندی‌اش زیر سوال می‌بردند، از او عذرخواهی کنند. خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع سفرا گفت: با توجه به تعریف و تمجید و حمایت ویژه رهبری از وزیر امور خارجه، باید آنانی که دکتر ظریف را به لحاظ منافع جناحی و باندی‌اش زیر سوال می‌بردند، از او عذرخواهی کنند.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار کرد: خدا را شاکرم که رهبری فرزانه دیانت و شجاعت و کاربلدبودن ظریف و تیم مذاکره کننده را به خوبی و نیکی ستایش کردند و مورد تمجید، تعریف و حمایت ویژه خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به نام بردن مقام معظم رهبری از ظریف متدین بایستی آنانی که چند ماه به دلیل منافع جناحی، باندی و گروهی‌شان همه داشته‌های دکتر ظریف را زیر سوال می‌بردند از او عذرخواهی کنند؛ آن‌ها کمی انصاف داشته باشند که انصاف نصف دین و یا کل دین است.

پیرموذن با بیان اینکه مقام معظم رهبری تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه را با ذکاوت برای این دولت ترسیم کرد گفت: برنامه اصلی این دولت نیز بر پایه نرمش قهرمانانه و تحقق مطالبات واقعی ملت بود در همین راستا دکتر ظریف و تیم وزارت خارجه و کابینه یازدهم همواره از حمایت داهیانه رهبری برخوردار بودند و شجاعانه در عرصه نبرد دیپلماتیک فعال بودند.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه وزارت خارجه در دوران ظریف کارنامه‌ای بسیار درخشان و امیدوارکننده‌ است گفت: بی تردید تیم مذاکره کننده در راستای اجرای برجام بیانات مقام معظم رهبری را مدنظر خواهد داشت و دیگر کسی این افراد به خصوص دکتر ظریف، عراقچی و تخت روانچی را زیر سوال نخواهد برد.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه بیش از 80 درصد مردم موافق برجام هستند گفت: با توجه به طرح نحوه اجرای برجام در مجلس، این سند افتخارآمیز به عنوان بزرگترین توفیق تاریخی بعد از انقلاب امیدواریم این موفقیت دیپلماسی سیاسی پیش زمینه توفیقات دیپلماسی اقتصادی و در نهایت افزایش ثروت ملی و تقویت ظرفیت‌های شغلی، تولید ملی و رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصادی باشد.

پیرموذن خطاب به تندروها گفت: اگر کمی انصاف داشته باشید و در خط رهبری باشید باید از تندروی و رفتارهای فراقانونی و خودسرانه دست بردارید و وارد این فضاسازی‌ها نشوید چرا که هرگونه زاویه گیری با ظریف موجب بی مهری ملت به آن فرد یا آن جریان خواهد شد.


ویدیو : پیرموذن: تندروها از ظریف عذرخواهی کنند