پیرلو: پوگبا بیش از 100 میلیون می ارزد : هافبک با تجربه آتزوری و سابق یوونتوس ...


هافبک با تجربه آتزوری و سابق یوونتوس می گوید پل پوگبا بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و تیمی که قصد خرید او را دارد باید بیش از این مبلغ برای جذب او خرج کند. خبرگزاری ایسنا: هافبک با تجربه آتزوری و سابق یوونتوس می گوید پل پوگبا بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و تیمی که قصد خرید او را دارد باید بیش از این مبلغ برای جذب او خرج کند.

پل پوگبا بار دیگر در آستانه یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر وارد تیتر یک رسانه های ورزشی شده است. اغلب شایعات زیادی درباره این بازیکن جوان و با ارزش شنیده می شود که پیراهن شماره 10 یووه را به تن می کند. اینبار آندره آ پیرلو هم تیمی سابق پوگبا با تمجید از این بازیکن عنوان کرد او بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد.

مینو رایولا مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کرده است که او قصد دارد تا قرارداد جدیدی را با یوونتوس امضا کند و آماده تمدید قرار داد است این در حالی است که چند تیم برای جذب او پیشنهاد داده است.

رئال مادرید برای جذب گرت بیل در سال 2013 مبلغ 100 میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن رکورد گرانترین نقل و انتقال فوتبال جهان را به نام خود ثبت کند حالا پیرلو معتقد است یک رکورد دیگر باید ثبت شود تا پوگبا به تیمی دیگر برود.

پیرلو در گفتگو با دیلی میرور گفت: قطعا یوونتوس نمی خواهد بازیکن خود را از دست بدهد ان هم کسی با کیفیت پوگبا. ولی گاهی تیم شما برنامه ای دارد و آن هم فروش یک ستاره است تا از طریق پولی که به دست می آورد بتواند کل تیم را بازیابی کند. اگر یووه بخواهد این کار را انجام دهد احتمال فروش پوگبا است. در غیر این صورت دلیلی ندارد که یوونتوس بخواهد او را از دست بدهد با این حال تیمی که قصد داشته باشد او را جذب کند باید یک رکورد برای به خدمت گفتن پوگبا ثبت کند.

پیرلو در یوونتوس با این بازیکن همراه بود و با پوگبا توانست قهرمانی در لیگ ایتالیا را تجرب کند و البته به قهرمانی در جام حذفی برسد ولی شکست 3 بر یک برابر بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان باعث شد تا تیم خوب آلگری از رسیدن به سه گانه در فوتبال اروپا محروم شود.

پیرلو در پایان گفت: در دوران فوتبالم با بازیکنان زیادی بازی کردم ولی باید تاکید کنم با بهترین بازیکن جوانی که بازی کردم پل پوگبا بود. ما در اولین جلسیه تمرینی که با داشتیم فهمیدیم که او یک بازیکن ویژه است. البته خیلی ها به او شک داشتند و می گفتند که بازیکنی که از منچستریونایتد جدا شده است و در واقع در این تیم به او اعتمادی نشد، نمی تواند در یوونتوس هم موفق شود ولی او خلاف این چیزها را در تورین ثابت کرد. از نظر من او در حال حاضر کامل ترین هافبک مرکزی در جهان است.


ویدیو : پیرلو: پوگبا بیش از 100 میلیون می ارزد