پیام پورحیدری در پی درگذشت رضا احدی : سرپرست تیم استقلال گفت:رضا احدی هم از ...


سرپرست تیم استقلال گفت:رضا احدی هم از نظر فنی و هم اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت و امیدوارم بازیکنان استقلال برای شادی روح او امسال یک جام بیاورند. کاپ: منصور پورحیدری در رابطه با خبر درگذشت رضا احدی اظهار داشت: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. متاسفم که پیشکسوتان فوتبال ایران یکی یکی از بین ما می روند. این ضایعه را به خانواده احدی و اهالی فوتبال تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خداوند به آنها صبر جزیل بدهد.

وی ادامه داد: اگر شرایطم اجازه می داد حتما فردا در مراسم تشییع پیکر احدی شرکت می کردم اما متاسفانه شرایط این کار را ندارم. به هر حال سعی می کنم با تماس هایی که با خانواده وی برقرار می کنم درگذشت رضا را به آنها تسلیت بگویم. امیدوارم جامعه فوتبال و همچنین مردم در مراسم تشییع پیکر احدی حضور پرشوری داشته باشند.

سرپرست فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم تصریح کرد: کم و بیش از شرایط استقلال باخبر هستم. فعلا بازی های لیگ تعطیل است و بازیکنان باید خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند. با سایر اعضای کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه در ارتباط هستم و امیدوارم در ادامه فصل استقلال بتواند روند خوب خود را ادامه دهد.

پورحیدری در پایان گفت: رضا احدی هم از نظر فنی و هم اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت و امیدوارم بازیکنان استقلال برای شادی روح او امسال یک جام بیاورند.


ویدیو : پیام پورحیدری در پی درگذشت رضا احدی