پیام داعش خطاب به آمریکا: ما داریم می آییم! : هکرها با هک این حساب ها، پیام ...


هکرها با هک این حساب ها، پیام هایی هشدار آمیز علیه سربازان و فرماندهان ارتش آمریکا نوشتند و شماره تلفن و آدرس سکونت بسیاری از فرماندهان ارشد کنونی و بازنشسته ارتش آمریکا از جمله ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را منتشر کردند. عصر ایران: حساب توییتری و صفحه یوتیوب فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) هک شد.

وب سایت "یو اس ای تودی"نوشت:  هکرهایی که خود را وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) اعلام کرده اند ، توانستند حساب توییتری و صفحه یوتیوب فرماندهی مرکزی آمریکا را هک کنند.

هکرها با هک این حساب ها، پیام هایی هشدار آمیز علیه سربازان و فرماندهان ارتش آمریکا نوشتند و شماره تلفن و آدرس سکونت بسیاری از فرماندهان ارشد کنونی و بازنشسته ارتش آمریکا از جمله ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را منتشر کردند.

هکرها در صفحه توییتری نوشتند: " داعش اینجا درون کامپیوتر شماست . ما در همه پایگاه های نظامی شما حضور داریم. به اذن الله ما هم اکنون به سنتکام رخنه کرده ایم... ما متوقف نخواهیم شد. ما همه چیز را درباره شما، همسرانتان و فرزندانتان می‌دانیم."

مادر داعش رای نیاورد اوباما آمریکا همچنان برترین کشور جهان خواهد بود  , روسیه آمریکا با داعش همدست است , پیام حاج قاسم سلیمانی به داعش


حساب توییتری و صفحه یوتیوب سنتکام پس از هک شدن به مدت 20 دقیقه، از دسترس کاربران خارج شده است.

هکرها با نوشتن پیام هشدار آمیز خود را "خلافت سایبری" معرفی کرده اند.

یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است مشکلی در حساب کاربری سنتکام که مرکز آن در تامپا ایالت فلوریدا است به وجود آمده است و پنتاگون در تلاش است این مشکل را حل کند.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید نیز در واکنش به این مساله گفت دولت مشغول بررسی این حادثه است اما بین هک کردن یک حساب با رخنه جدی اطلاعاتی به آن تفاوت وجود دارد.

 وزارت دفاع آمریکا برای خارج کردن اطلاعات منتشر شده نظامیان ارشد آمریکا از دسترس کاربران اینترنت، صفحه توییتری و یوتیوب سنتکام را از دسترس خارج کرده است.

پیام تهدید خطاب به سربازان آمریکایی: مراقب پشت سر خود باشید، داریم می آییم

پیام سلیمانی به داعش , پیام داعش به ایران , آمریکا تهدید داعش حمله


ویدیو : پیام داعش خطاب به آمریکا: ما داریم می آییم!