پیام خداحافظی پیگرینی از منچسترسیتی : سرمربی شیلیایی منچسترسیتی بعد از توقف ...


سرمربی شیلیایی منچسترسیتی بعد از توقف برابر آرسنال رسما در پیامی با هواداران تیمش خداحافطی کرد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، منچسترسیتی در حساس ترین بازی هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الإتحاد از آرسنال پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این آخرین حضور پیگرینی در نیمکت سیتی در ورزشگاه الإتحاد بود چراکه فیروزه ای پوشان در هفته پایانی در خارج از خانه به میدان خواهند رفت و فصل بعد هم هدایت این تیم انگلیسی را پپ گواردیولا برعهده خواهد گرفت و خبری از پیگرینی نیست.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی بعد از توقف برابر آرسنال یک پیام برای هواداران تیمش داشت و رسما از آنها خداحافظی کرد. در این پیام پیگرینی آمده است: «سه سال فراموش نکردنی را با شما گذراندم. بدون شک روزهای خوشی را پشت سر گذاشتم و به همین خاطر می خواهم از شما تشکر ویژه ای داشته باشم. هیچ وقت هواداران منچسترسیتی را فراموش نخواهم کرد. به حمایت خود از تیم محبوبتان ادامه دهید. اطمینان دارم که فصل بعد سیتی عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد و جام قهرمانی را در رقابت های مختلف بالای سر می برد.»


ویدیو : پیام خداحافظی پیگرینی از منچسترسیتی